سرویس: غیر تولیدی 22:42 - چهارشنبه 11 اسفند 1395

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان:

جام جهانی تیراندازی نزدیک است/ با وجود آسیب‌دیدگی قهرمان کشور شدم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی بانوان گفت: در نخستین مرحله مسابقات آزاد کشوری تیراندازی به اهداف پروازی، با وجود آسیب‌دیدگی از چند ناحیه بدن، توانستم قهرمان شوم.

به گزارش اصفهان شرق، مرضیه پرورش‌نیا اظهار کرد: نخستین مرحله مسابقات آزاد کشوری تیراندازی به اهداف پروازی، پنجم اسفند ماه جاری در تهران برگزار شد.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها اول شدم و به فینال راه پیدا کردم که در این مرحله به قهرمانی رسیدم؛ البته باید به این نکته اشاره کنم که با وجود مصدومیت از ناحیه کتف، شانه و زانو چنین نتیجه‌ای کسب شد.

بازیکن تیم ملی ادامه داد: این رقابت‌ها یک مرحله از هفت مرحله‌ای است که تا سال 96 به طول می‌انجامد و افراد فینالیست می‌توانند در مرحله آخر که فینال فینالیست‌ها نام دارد، شرکت کنند؛ در فینال فینالیست‌های سال 95 که آبان ماه امسال برگزار شد، قهرمان شدم.

پرورش‌نیا خاطرنشان کرد: امتیازی که در این مسابقات کسب می‌کنیم در رنکینگ شش ماهه حساب می‌شود و به نوعی انتخابی تیم ملی نیز به شمار می‌آید.

وی عنوان کرد: اردیبهشت ماه 96، مسابقات جام جهانی قبرس را در پیش داریم، به همین خاطر امکان دارد اواخر اسفند ماه جاری اردوی تیم ملی تشکیل شود.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.