سرویس: جهادومقاومت 11:45 - چهارشنبه 11 اسفند 1395

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان

پیکر مطهر12شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس فردا در اصفهان تشییع می شود

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 12 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، صبح فردا ( پنجشنبه ) از حسینیه ناحیه بسیج امام صادق(ع) اصفهان برگزار می‌ شود.

به گزارش اصفهان شرق، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان افزود:این مراسم از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه در حسینیه ناحیه بسیج امام صادق (ع) اصفهان آغاز و پیکر مطهر این شهدا به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع می شوند.
سید علی قریشی اضافه کرد: خانواده‌های هفت شهید که پیکر مطهر فرزندانشان شناسایی شده‌ اند روز گذشته در مراسمی که در نمازخانه ستاد سپاه صاحب‌ الزمان (عج) برگزار شد پس از سال‌ها با پیکرهای فرزندانشان دیدار کردند.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه از این شهدا، پنج شهید گمنام هستند، اسامی هفت شهید شناسایی شده را به شرخ زیر اعلام کرد:
– شهید محمد امینی: در سمت بسیجی 4 دی‌ سال 65 به شهادت رسیده است، این شهید اصفهانی متأهل و دارای 2 فرزند و مادر وی در قید حیات است.
– شهید علی محمد‌رضایی: دومین شهید خانواده می باشد که به عنوان بسیجی 30 آذر سال 61 در دهلران به شهادت رسیده است، پدر این شهید زرین‌شهری فوت کرده و مادرش در قید حیات است .
– شهید سعید نمازی‌ زاده: از بسیجیان رزمنده بود که در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پدر و مادر این شهید اهل گلدیس شاهین‌ شهر در قید حیات هستند.
ماشاالله بربط : این شهید پاسدار اهل شهرضا و دارای یک فرزند دختر است
که در 7 اسفند سال 62 در هور الهویزه به شهادت رسید.
منصور علی مهدی آرانی: اهل کاشان و سومین شهید خانواده است که به عنوان بسیجی در 22 فروردین سال 62 در منطقه فَکه به شهادت ‌رسید، پدر و مادر این شهید به رحمت ایزدی پیوسته اند.
نام دو شهید این خانواده حسین و ناصر است.
– فضل‌ الله طوط ‌انداز: از سربازان رزمنده دفاع مقدس است که 4 دی سال 65 در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل شد ، پدر و مادر وی نیز در قید حیات نیستند.
– مرتضی شاهچراغی: از غواصان شهید است که بصورت رسمی در سپاه فعالیت می‌کرد، وی در عملیات کربلای 4 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس 23 هزار شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.