سرویس: اجتماعی » حوادث 09:48 - چهارشنبه 11 اسفند 1395

توسط اورژانس 115 اصفهان انجام شد

نجات دختربچه‌ 6 ساله پس از سقوط در چاه

دختربچه‌ای 6 ساله که در منطقه حسن‌آباد جرقویه به داخل چاه آب سقوط کرده بود، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 اصفهان نجات یافت.

به گزارش اصفهان شرق، دختربچه‌ای 6 ساله که در منطقه حسن‌آباد جرقویه به داخل چاه آب سقوط کرده بود، توسط تکنسین‌های اورژانس 115 اصفهان نجات یافت.

روز گذشته دهم اسفندماه جاری، تعدادی دانش‌آموز دبستانی همراه مربی خود بودند که یکی از دختربچه‌ها به داخل چاه آبی هفت متری سقوط کرد.

محل این حادثه، خیابانی خاکی واقع در حسن‌آباد جرقویه بود که 3 حلقه چاه آب قنات در آنجا واقع شده و یک پایگاه فوریت‌های پزشکی نیز در نزدیکی آن قرار دارد بنابراین بلافاصله مربی کودکان، 8 سراسیمه به پایگاه 115 مراجعه کرد و از وقوع این حادثه خبر داد.

براساس این گزارش، تکنسین‌های اورژانس به سرعت همراه با تجهیزات تخصصی و طناب در محل حادثه حاضر شدند و یکی از اهالی محل که در آن حوالی بود، برای ورود به چاه اعلام آمادگی کرد و پس از وارد شدن با طناب، دختر بچه را به بیرون از چاه هدایت کرد؛ پس از آن، تکنسین‌های اورژانس، کودک را به داخل آمبولانس انتقال دادند و اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی را بر روی او که دچار تروما به سر شده بود، انجام دادند.

سرانجام این کودک توسط آمبولانس به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “نجات دختربچه‌ 6 ساله پس از سقوط در چاه”

  1. شهروند حسن آبادی گفت:

    سلام خبر مربوط به سقوط دختر بچه در چاه :
    نجات دختر بچه 6 ساله توسط تکنسین اورژانش 115 شهر حسن آباد نجات یافته است که در خبر اورژانش اصفهان ذکر شده است

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.