سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 10:32 - شنبه 26 بهمن 1392

نمایندگان اصفهان خود را کنار کشیدند؛

مدیریت زاینده رود به شورای عالی آب سپرده شد

از آنجایی که مباحث مربوط به آب تخصصی است بنابراین باید از اظهارنظرهای غیر کارشناسانه واحساسی خودداری کرد و به همین دلیل نمایندگان مدیریت یکپارچه زاینده رود را به شورای عالی آب کشور سپردند تا از حق مردم اصفهان دفاع کنند.

به گزارش اصفهان شرق، رییس مجمع نمایندگان اصفهان گفت: پذیرفتیم که مدیریت زاینده رود توسط شورای عالی آب کشور به ریاست وزیر نیرو باشد.

این مسایل در حالی اعلام میشود که در ابتدای پاییز رییس مجمع نمایندگان استان اعلام کرد که یکشنبه ها جلسه ای با حضور روسای مجامع استان های مرکزی ایران که در بحث خشکسالی گرفتار هستند گذاشته شود تا بتوان بدون جنجال به این معضل خاتمه داد.

از این جلسات خبر خاصی به گوش نرسید به غیر مصاحبه های تند و زننده نمایندگان استان های ذی ربط به همراه استانداران این استان ها که معرف حضور هستند.

وامروز گویا قرار است مدیریت یکپارچه شود اما فقط برای اصفهان چراکه هنوز هم مصاحبه های تند واظهار نظرهای خارج از عرف این مسوولان در جریان است.

عباسعلی منصوری در این خصوص به صاحب نیوز گفت: از آنجایی که مباحث مربوط به آب تخصصی است بنابراین باید در این خصوص از اظهارنظرهای غیر کارشناسانه واحساسی خودداری شود.

وی ادامه داد: برای رفع مشکل اصفهان، درگام اول مساله شرب ودر مراحل بعد آب حوزه های کشاورزی وصنعت باید تامین شود.

نماینده مردم کاشان وآران و بیدگل افزود: این وظیفه را به شورای عالی آب کشور سپردیم تا بتوانیم از حق مردم اصفهان دفاع کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی کشور با بیان اینکه به نمایندگان استان های درگیر با این مساله صحبت های لازم انجام شده است گفت: آنها باید در سخنان خود رعایت ادب واصول خاصی را داشته باشند تا احساسات مردم جریحه دار نشود وآنها این قول را داده اند.

منبع: صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.