سرویس: اجتماعی 06:00 - سه شنبه 10 اسفند 1395

در اولین یادواره شهید علی اکبر حیدری رامشه مطرح شد:

شهدا ماندگارترین و ولایت مدارترین افراد در جامعه

بوذرجمهری یکی از مدافعان حرم گفت: یاد و خاطره انسان های عادی بعد از سه نسل از بین می رود ولی یاد و خاطره شهدا همیشه در اذهان می ماند و ماندگارترین افراد می باشند.

به گزارش اصفهان شرق، اولین یادواره شهید علی اکبر حیدری در دبیرستان شهید علی اکبر حیدری رامشه با حضور یکی از مدافعان حرم، بخشدار، مدیریت آموزش و پرورش، فرماندهی بسیج حوزه 5، خانواده شهدا و دانش آموزان در سالن این دبیرستان از طرف بسیج دانش آموزی دبیرستان برگزار شد.

در این مراسم بوذرجمهری یکی از مدافعان حرم و جانباز دفاع مقدس با اشاره به مقام شهدا گفت: شهدا در نزد خداوند بالاترین مقام را دارند و یاد و خاطره آن ها همیشه در اذهان مردم ماندگار می باشد در صورتی که انسان های عادی بعد از چند نسل یاد و خاطره آن ها از بین می رود.

وی در ادامه با اشاره به امنیت و آسایش موجود در جامعه تأکید کرد: امروزه شما دانش آموزان در امنیت و آسایش کامل در حال درس خواندن هستید و این امنیت را مدیون فداکاری ها و جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران هستید.

بوذرجمهری افزود: آن ها نیز می خواستند مثل ما زندگی کنند و از امکانات دنیوی استفاده ببرند این عزیزان با پیروی از رهبر خود همه چیز را کنار گذاشتند و برای حفاظت از کشور تا پای جان خود ایستاند و درخت اسلام را آبیاری کردند تا ما امروز از میوه و ثمره ی ان که همین امنیت و آسایش می باشد استفاده کنیم و امروز وظیفه تک تک ماست با برگزاری این یادواره ها اهداف شهدا را برای جوانان و نوجوانان بیان کنیم و دنباله رو اهداف آن ها باشیم.

وی با اشاره به نقش ایران در سوریه و مدافعان حرم افزود: امروز بعضی ها سوال می کنند که چرا به کشور سوریه کمک می کنید؟ در پاسخ به این افراد باید گفت: وقتی که در دوران هشت سال دفاع مقدس همه کشور ها علیه ما در جنگ بودند کشور سوریه به ما کمک می کرد و وظیفه هر انسانی است که امروز که آن ها درگیر جنگ هستند ما باید به آن ها کمک کنیم.

در پایان اوح تقدیر توسط بخشدار به خانواده شهید اهدا گردید و حضار بر مزار شهید حاضر شدند و نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.