سرویس: دسته‌بندی نشده 18:15 - چهارشنبه 20 شهریور 1392

تیم ملی ایران مقابل پاکستان به برتری رسید

تیم ملی والیبال ایران عصر امروز در نخستین دیدار خود در رقابتهای انتخابی والیبال مردان جهان برابر پاکستان به میدان رفت و به راحتی این تیم را پشت سر گذاشت.

 

 

به گزارش اصفهان شرق، در این دیدار که از ساعت 17 امروز چهارشنبه در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم ایران در غیاب معروف، موسوی و چند ستاره دیگر با ترکیب مهدوی، تشکری، زرینی، غلامی، کشاورزی، محمودی و ظریف(لیبرو) به مصاف پاکستان رفت و با ارایه یک بازی برتر نسبت به حریف در سه ست متوالی این تیم را پشت سر گذاشت تا نخستین گام را محکم بردارد.

با شروع بازی بازیکنان ایران برتری خود را به حریف دیکته کردند و بی آنکه فشار زیادی به خود وارد کنند با برتری 8 بر 5 به استراحت فنی اول ست نخست رفتند. در ادامه کار تیم ایران حریف را در دریافت‌های اول تحت فشار بیشتری قرار داد تا با برتری 16 بر 9 به استراحت فنی دوم برود. شاگردان ولاسکو در نهایت این ست را با پیروزی 25 بر 15 پشت سر گذاشتند.

با شروع ست دوم تیم پاکستان تلاش کرد پا به پای ایران پیش برود با این حال تیم ایران با برتری 8 بر 6 به استقبال استراحت فنی این ست رفت. بازیکنان تیم کشورمان این روند را ادامه دادند و در وقت استراحت فنی دوم برتری 16 بر 11 را ثبت کردند. ولاسکو در ادامه غفور، وادی و قائمی را هم به میدان فرستاد و در نهایت هم ست دوم با برتری 25 بر 19 به سود تیم کشورمان خاتمه یافت.

در ست سوم نیز شرایط بازی تغییری نکرد و برتری تیم ایران ادامه یافت طوری که این بار با دفاع‌های منسجم تیم کشورمان برتری 8 بر 2 در استراحت فنی اول رقم خورد. بازیکنان تیم کشورمان که با سرویس‌های محکم خود امان تیم حریف را بریده بودند در استراحت فنی دوم 16 بر 5 از حریف پیش افتادند و این ست را 25 بر 13 به سود خود خاتمه دادند تا به راحتی از سد حریف عبور کنند.

در دیگر دیدار نیز تیم بحرین در سه ست متوالی مقابل اندونزی به برتری رسید. تیم کشورمان در روز دوم این مسابقات به مصاف اندونزی می‌رود. پاکستان نیز با بحرین دیدار می‌کند.

منبع:مهر

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.