سرویس: سیاسی 16:38 - دوشنبه 09 اسفند 1395

آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان برگزار شد؛

فرماندار جدید اعتدال را در انتخابات رعایت کند/همه نمایندگان اصفهان مخالف تغییر فرماندار بودند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمیع زحمات خالصانه فرماندار سابق شهرستان اصفهان که فرد متدین و تلاشگری بود تقدیر دارم؛ تغییر فرماندار شهرستان اصفهان یک حرکت سیاسی در آستانه انتخابات است که همه را به تعجب واداشت.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز، آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان برگزار گردید؛در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندارو نمایندگان استان حضور داشتند. در ابتدای مراسم نماینده ولی فقیه اصفهان گفت: در رابطه با تغییر فرماندار سابق اصفهان تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از مسؤولان استان اصفهان با این تغییر در این زمان راضی نبودند امیداوریم فرماندار جدید که خیرالموجودین از بین جانشینان هستند؛ معتدلانه کار فرمانداری و برگزاری انتخابات را دنبال کند و آنچه که لازم است را برای انتخابات آتی کشور انجام دهند تا انتخابات خوبی در پیش داشته باشیم.

همچنین در این مراسم اقای زرگر پور استاندار اصفهان نیز با اشاره به جلسه روز گذشته خود با وزیر کشور گفت: دیروز از تغییر فرماندار اصفهان با وزیر کشور صحبت کردم که ایشان تأکید کردند باید از تجربیات ویژه آقای کفیل در مدیریت استان استفاده شود.استاندار اصفهان تأکید کرد: آقای کفیل را فردی متدین، کاردان، پرکار، همراه با دولت و در کمال همکاری با استانداری می‌دانم و به ایشان گفته‌ام که تا آخر این هفته همچنان در فرمانداری فعالیت کنند؛ آقای کفیل از امروز به عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه استاندار اصفهان فعالیت خواهد کرد.

فرماندار سابق شهرستان اصفهان هم گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بستر و زمینه خدمت را مضاعف کرد و نظام اسلامی زمینه‌ساز خدمت مضاعف به مردم است.

کفیل ابرازکرد: ایجاد آثار امید در مردم با بیان موفقیت‌های نظام دینی و اسلامی وظیفه همه دولت‌هاست، حمایت از دولت‌ها از دستاوردهای نظام اسلامی است و باور داریم که در قبال نظام مسؤول هستیم.

احمد رضوانی فرماندار جدید اصفهان نیز در پایان مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان با تأکید بر ضرورت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهور اسلامی عنوان داشت:  300 ماه در وزارت کشور فعالیت کردم و همواره وظیفه خود دانسته که از آرمان‌های امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب پیروی کنم.

وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات 2 هدف داریم، افزود: باید زمینه را  به گونه‌ای فراهم سازیم که مردم مشارکت حداکثری داشته باشند؛ این مردم هستند که در همه صحنه‌ها حضور داشته و خواهند داشت.

فرماندار جدید اصفهان در پایان اذعان داشت: ممکن است مشکلاتی در کشور وجود داشته باشد اما باید مردم را عرصه‌های مختلف سیاسی تشویق کرد.

نمایندگان مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی به هر دلیل نقدهایی نسبت به تغییر فرماندار اصفهان  داشته اند:

حجت‌الاسلام احمد سالک پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار کرد: خدمت به مردم به ویژه مستضعفان عبادت خداوند محسوب می شود.

وی با انتقاد از تغییر فرماندار اصفهان، افزود: روز گذشته که نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی متوجه تغییر فرماندار اصفهان شدند به صورت مشترک از این تغییر ناگهانی ابراز ناراحتی داشته و با آن مخالفت کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جمیع زحمات خالصانه فرماندار سابق شهرستان اصفهان که فرد متدین و تلاشگری بود تقدیر دارم؛ تغییر فرماندار شهرستان اصفهان یک حرکت سیاسی در آستانه انتخابات است که همه را به تعجب واداشت.

همچنین  فولادگر، یکی دیگر از نماینگان استان در مجلس گفت؛به دولت یازدهم توصیه میکنم که این تغییرات در انظار مردم جلوه خوبی از دولت نمی گذارد و باید دقت بیشتری شود  زیرا گرفتاری به وجود می اورد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس هم با اشاره به تغییر فرماندار شهرستان اصفهان اظهار کرد: با توجه به انتخاب پیش روی کشور به ویژه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس که قرار است در شهرستان اصفهان برگزار شود، جابجایی و تغییر فرماندار شائبه مهندسی دولت در انتخابات را نشان می‌دهد.

 نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان‌داشت: البته برخی اقدامات دیگری در کشور با توجه به در پیش رو بودن انتخابات انجام شده است که همین شائبه را تقویت می‌کند.

عابدی و تاج الدین دیگر نمایندگان استان از شخصیت آقای کفیل  به عنوان شخصیتی توانمند وسلیم النفس نام بردند و از ایشان  به عنوان معلم اخلاق یاد کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.