سرویس: غیر تولیدی 15:12 - دوشنبه 09 اسفند 1395

امام جمعه اصفهان:

هیچ یک از مسؤولان استان اصفهان در این زمان راضی به تغییر فرماندار نبودند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هیچ یک از مسؤولان استان اصفهان از تغییر فرماندار در این زمان راضی نبودند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهارکرد: در رابطه با تغییر فرماندار سابق اصفهان تا جایی که من اطلاع دارم هیچ یک از مسؤولان استان اصفهان با این تغییر در این زمان راضی نبودند حالا بالاخره ان‌شاءالله که خیر است.

وی افزود: عمده کار فرمانداری برگزاری انتخابات است که فرماندار اصفهان با تلاش خود بدون هیچ سر و صدایی انتخابات بزرگی را به خوبی اداره کردند و مشکلات حوزه‌های دیگر شهرستان اصفهان را با جرأت مدیریت می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: هیچ نقصی در کار وی نبود و همان‌طوری که فرماندار سابق به آن اشاره داشت غیر از انجام و اطاعت قانون به هیچ چیزی نظر نداشتند و عین اعتدال عمل می‌کردند که این کار بر هم زده شد اما شاید یک مصلحتی در تغییر فرماندار اصفهان بوده است.

وی عنوان داشت: امیداوریم فرماندار جدید که خیرالموجودین از بین جانشینان هستند؛ امیدواریم معتدلانه کار فرمانداری و برگزاری انتخابات را دنبال کند و آنچه که لازم است را برای انتخابات آتی کشور انجام دهند تا انتخابات خوبی در پیش داشته باشیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.