سرویس: سیاسی 12:26 - دوشنبه 09 اسفند 1395

فرماندار سابق اصفهان:

همه کارمندان فرمانداری اصفهان در 6 انتخابات گذشته از دوره اصلاحات استخدام شدند/ یک نیرو هم به فرمانداری اضافه نکردیم

فرماندار سابق شهرستان اصفهان گفت: همه کارمندان فرمانداری اصفهان در 6 انتخابات گذشته، از دوره اصلاحات استخدام شده بودند.

به گزارش اصفهان شرق،  فضل‌الله کفیل صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهارکرد: انسان در صورتی که عمر خود را به ایمان و عمل صالح سرمایه‌گذاری کند از خسارت در امان است و الا قطعاً زیان کرده است.

وی افزود: از بهترین اعمال صالح بعد از واجبات شخصی خدمت به مردم است، در آموزه‌های دینی ما نسبت به خدمت مردم بسیار تأکید شده و در رأس امور است و عمل صالح بزرگی است که می‌تواند سرمایه‌ای برای همه ما باشد.

* نظام اسلامی زمینه‌ساز خدمت مضاعف به مردم است

فرماندار سابق شهرستان اصفهان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی بستر و زمینه خدمت را مضاعف کرد و نظام اسلامی زمینه‌ساز خدمت مضاعف به مردم است.

وی تصریح کرد: اکنون شکرگزارم که خداوند توفیق داد تا بیشتر عمر خود را در حاکمیت دینی خدمت‌گزار مردم باشم و این فرصت برای من ارزشمند بود؛ همچنین از مدیرانی که این بستر را فراهم کردند تا نزدیک به 70 ماه به مردم اصفهان خدمت کنم، متشکرم؛ البته این خدمت را به عنوان یک شهروند به مردم ادامه خواهم داد.

کفیل عنوان داشت: هرجایی که حضور داشتیم با آغوش گرم مردم عزیز روبرو بودیم؛ ما مدیون گل سرسبد جامعه که همان خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستند نیز هستیم و خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان شهری بسیار تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف است و نقش این استان نقشی مؤثر و بی‌بدیل است که نمی‌توان به این نقش کم‌توجهی کرد.

فرماندار سابق شهرستان اصفهان یادآور شد: نخستن نیاز کاری معرفت و شناخت به کار است و من در همان ابتدا به 180 شهر استان اصفهان سرکشی کردیم و امروز که نزدیک به 6 سال از آن روز می‌گذرد تغییرات قابل‌ملاحظه و قابل رؤیت است.

وی اظهارداشت: وضعیت کالبدی شهرها و روستاها اقدامات قابل سنجش و اندازه‌گیری است و به راحتی قابل مشاهده است؛ ما براساس آموزه‌های دینی‌مان آرزوی موفقیت همه دولت‌ها را داریم چراکه وظیفه امیدبخشی به مردم را داریم.

کفیل ابرازکرد: ایجاد آثار امید در مردم با بیان موفقیت‌های نظام دینی و اسلامی وظیفه همه دولت‌هاست، حمایت از دولت‌ها از دستاوردهای نظام اسلامی است و باور داریم که در قبال نظام مسؤول هستیم.

وی از تکمیل سازمان فرمانداری از دو معاونت به 3 معاونت تأکید کرد: هر حوزه‌ای باید مأموریت‌های خود را دنبال می‌کرد که در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت گرفت.

* بهره‌برداری از 2 هزار و 44 پروژه از سال 92 در اصفهان

فرماندار سابق شهرستان اصفهان اذعان داشت: توجه به اقتدار فرمانداری به معنای نمایندگی حاکمیت بسیار مهم است؛ از ابتدای سال 92 تاکنون 2 هزار و 44 پروژه در مقیاس‌های مختلفی به بهره‌برداری رسید که از جمله این اقدامات احداث راه‌های مواصلاتی شهرها، ایجاد هزار و 567 مسکن مهر با 47 میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: شرق اصفهان وابسته به صورت عام به حوزه کشاورزی است و آنچه که به آن حیات می‌بخشید زنده بودن رودخانه بود که تعطیلی رودخانه تبعات زیادی را به دنبال داشت.

کفیل افزود: شرایط کشاورزان شرق اصفهان در سال 90 شرایط نامطلوبی بود که با ایجاد نظام صنفی با اغناسازی صنفی شرایط این منطقه ساماندهی شد؛ طی 3 سال گذشته 120 تا 150 هزار تن گندم تحویل سیلوی اصفهان داده شد.

وی متذکر شد: تنها وظیفه اجرایی فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت برگزاری انتخابات است که طی 3 سال گذشته 6 انتخابات بزرگ شامل انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراها را برگزار کردیم.

فرماندار سابق شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه همه کارمندان فرمانداری اصفهان در 6 انتخابات گذشته، از دولت‌های هفتم و هشتم استخدام شده بودند، اظهارداشت: دوستانی که در دولت اصلاحات در فرمانداری اصفهان برگزیده شده بودند همچنان باقی مانده و ما یک نیرو هم به فرمانداری اضافه نکردیم و همان تیم سابق با جریانات فکری مختلف هستند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.