سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 14:00 - دوشنبه 09 اسفند 1395

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان:

طلبه‌ها باید سواد فضای مجازی داشته باشند

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در تشریح وظایف حوزه‌های علمیه گفت: تبیین درست دستاوردهای انقلاب، معرفی شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری، معرفی معیارهای اصلی انقلاب و جدا کردن وصله‌های ناجور از انقلاب از جمله این وظایف است

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام میثم حاجی احمد در نشست سیاسی با موضوع بصیرت‌افزایی در مدرسه علمیه حضرت فاطمه(س) فلاورجان به اهمیت شیعه و قدرت شیعه اشاره کرد و اظهار داشت: ایران پایگاه اصلی شیعه در دنیا و پایگاه اصلی قیام امام زمان(عج) است؛پیامبر اکرم(ص) فرمودند که هیچ کس از پل صراط نمی­‌گذرد مگر اینکه محبت اهل بیت را در قلبش داشته باشد.

وی در ادامه با بیان خصوصیات نظام انقلاب اسلامی در تشریح وظایف حوزه‌های علمیه افزود: تبیین درست دستاوردهای انقلاب، معرفی شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری، معرفی معیارهای اصلی انقلاب و جدا کردن وصله‌های ناجور از انقلاب از جمله این وظایف است، چرا که مردم در طول 38 سال نشان دادند که با نظام و رهبری نظام هیچ مشکلی ندارند بلکه با فسادهای رایج در جامعه مشکل دارند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با بیان این سؤال که آمریکا با مردم ایران و انقلاب اسلامی چه کار دارد، گفت: این سؤالی است که اگر درست پاسخ داده شود بسیاری از مشکلات حل می‌شود و وظایف قشر طلبه که به آن اشاره شد به راحتی انجام می‌گیرد.

حاجی احمد اضافه کرد: تحریم‌ها، ترورها، ایجاد فتنه‌ها و عمل نکردن به وعده‌ها در مذاکرات از طرف آمریکا نشان می‌دهد که آن‌ها هستند که به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی در ادامه بیان داشت: اصلی‌ترین گفتمان انقلاب ما استکبارستیزی و جنگ با کدخدایان دنیا و اثبات خدای واحد است همان‌گونه که 124 هزار پیامبر نیز چنین وظیفه‌ای داشتند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان با اشاره به آیات 51 سوره مائده، 138 و 189 نسا و همچنین 18 و 29 آل عمران چگونگی برخورد با دشمن را بیان و تأکید کرد: باید مانع رسیدن آمریکا به اهداف شومش شویم و با دشمن خود مبارزه کرده و از رهبر خود دفاع کنیم.

حاجی احمد ضمن بیان تأثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر خانواده‌ها، نوع رفتار و تغییر دید به انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین اهداف آمریکا از طریق شبکه‌های مجازی دنبال می‌شود و همه طلبه‌ها باید سواد فضای مجازی را داشته باشند.

وی در پایان عنوان کرد: استفاده از فضای مجازی با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید موجب فساد، گناه و تقویت دشمن شود، بلکه باید کار فرهنگی درست انجام شود.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.