سرویس: سیاسی 08:00 - دوشنبه 09 اسفند 1395

حجت الاسلام سالک:حجت الاسلام سالک:

تغییر فرماندار یک حرکت خودسرانه از سوی وزیر کشور بود/ نمایندگان مجلس به وزارت کشور اعتراض کردند

حجت الاسلام سالک گفت: تغییر فرماندار توسط وزیر کشور و مسئولان رده بالاتر صورت گرفته‌ و همه امر به وزارت کشور مربوط می‌شود، نمایندگان مجلس نیز به صورت مستقیم اعتراض خود را به شخص وزیر و آقای جهانگیری انتقال دادند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  پیرامون تغییر فرماندار اصفهان اذعان کرد: این مساله را محکوم می‌کنیم چراکه فضل الله کفیل فرماندار محبوب و خدمتگذار، همراه با دولت و آشنا به منطقه بود.

وی افزود: تغییر فرماندار در آستانه انتخابات یک تغییر غیرمنطقی بود که هیچ استدلالی جز مسائل سیاسی  ندارد و این امر یک خسارت برای انتخابات اصفهان خواهد بود.

حجت الاسلام سالک در رابطه با عدم هماهنگی مسئولان ذی‌ربط با نهادهای قانونی برای این تغییر سیاسی اظهار کرد: این تصمیم توسط وزیر کشور و مسئولان رده بالاتر انجام گرفته‌ و همه امر به وزارت کشور مربوط می‌شود.

وی در پایان در راستای وظایف خود به عنوان یک نماینده مجلس پیرامون حفظ و حراست از حقوق مردم عنوان کرد: ما نمایندگان مجلس علاوه بر اعلام مواضع در مصاحبه های عمومی به وزیر کشور و آقای جهانگیری اعتراض خود را به صورت مستقیم انعکاس دادیم و پیگیر بررسی این ماجرا خواهیم بود.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.