سرویس: اجتماعی 08:02 - یکشنبه 08 اسفند 1395

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان:

دخالت افراد سودجو و بی سواد در طب سنتی و اسلامی مشکل‎زا است

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: دخالت افراد سودجو و بی سواد در طب سنتی و اسلامی امروز مشکل‎زا شده است.

به گزارش اصفهان شرق،  محسن حجتی در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز، پرداختن به طب سنتی است که از مشکلات پیش روی طب سنتی پزشکانی هستند که اعتقاد به طب سنتی ندارند.

وی بیان داشت:  دخالت افراد بی‌سواد و سودجو در طب سنتی و اسلامی مشکل‎زا است که کلاس طب تلفیقی برای رفع این مشکلات در حال برگزاری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: حمایت از پایان‌نامه‌ها و مخترعان پزشکی را در برنامه تحقیق و پژوهش انجام می‌دهیم و در خصوص حمایت‌های مادی این افراد را به برخی نهادها معرفی می‌کنیم.

بحث سیاسی و سیاسی بازی در بسیج جامعه پزشکی نیست

وی عنوان کرد: تنها جایی که در آن بحث سیاسی و سیاسی بازی نیست بسیج جامعه پزشکی است، در اینجا همه در کنار هم برای رفع مشکلات پزشکی مردم دور هم جمع شده‌اند و فعالیت می‌کنند.

حجتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج جذب حداکثری نیرو است، در حال حاضر دیگر بسیج ۲۰ میلیونی نیست بلکه بسیج ده‌ها میلیونی است، هر کسی که با نظام جمهوری اسلامی مشکلی نداشته باشد در هر جناح با هر تیپ و قیافه‌ای می‌تواند عضو بسیج باشد و برای نظام جمهوری اسلامی دل بسوزاند و فعالیت کند.

وی بیان کرد: در حوزه‌های علمی پژوهشی برای دو قشر کادر درمان و برای عامه مردم فعالیت‌هایی انجام می‌شود، برای کادر درمان کلاس‌های بازآموزی تشکیل می‌شود، این کلاس‌ها رایگان است و موضوعات آن با توجه به نیازهای روز انتخاب می‌شود.

حجتی اظهار داشت: در راستای رفع محدودیت، قرارگاه رفع محرومیت بسیج جامعه پزشکی حدود هفت ماه است که راه‌اندازی شده و به دنبال رفع محرومیت از مناطق اطراف اصفهان است.

انتهای پیام/مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.