سرویس: اجتماعی 14:06 - شنبه 07 اسفند 1395

رئيس پليس آگاهي اصفهان خبر داد:

اجرای طرح هاي پليس آگاهي اصفهان ويژه نوروز 96

پليس آگاهي استان اصفهان با همکاري ساير سازمان ها طرح هاي ويژه اي را به منظور پيشگيري از جرائم براي اسفند ماه تدارک ديده است.

به گزارش اصفهات شرق، سرهنگ ستار خسروي رئيس پليس آگاهي اصفهان در خصوص طرح های برنامه ریزی شده ویژه نوروز گفت:به منظور پيشگيري، خنثي سازي و کشف سرقت ها و ساير جرائم در اسفند ماه و تعطيلات عيد نوروز در نظر است طرح هاي ويژه اي توسط پليس آگاهي اصفهان اجرا شود.
اجرای  طرح اشراف اطلاعاتي مجرمان غير بومي
وي افزود: طرح مقابله با جیب بري و کيف زني در اتوبوس هاي شرکت واحد و اماکن شلوغ و بازار ها که به صورت غير محسوس و با همکاري شرکت واحد اتوبوس راني به مرحله اجرا درآمده و هدف دستگيري سارقان، کيف زن ها، جيب برها و پيشگيري از سرقت است.
اين مقام انتظامي ادامه داد: با توجه به اينکه در ايام تعطيلات عيد نوروز بخشي از سارقان از استان هاي همجوار و حتي غير همجوار استان اصفهان جهت ارتکاب سرقت يا ديگر اعمال مجرمانه به اين استان مي آيند طرح اشراف اطلاعاتي مجرمان غير بومي اجرا مي شود.
سرهنگ خسروي افزود:طرح سوم کنترل مجرمان حرفه اي و سابقه دار با هماهنگي مقامات قضائي است كه در اين طرح افراد سابقه دار مرتکب تکرار جرم در رصد اطلاعاتي قرار خواهند گرفت و اگر کوچکترين تحرک مجرمانه اي از آنها ديده شود برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.
بازداشت دستگیر شدگان تا آخر نعطیلات
خسروي بيان داشت: چهارمين طرح پليس آگاهي مقابله با قاچاق،تهيه و توزيع و مصرف مواد محترقه خطرناک است که به منظور کاهش آسيب ها و خطرات جسمي و روحي و مادي در ايام چهارشنبه آخر سال به مرحله اجرا در خواهد آمد.
اين مقام مسئول با اشاره اينكه کليه دستگير شدگان با هماهنگي مقام قضائي تا آخر تعطيلات بازداشت هستند گفت: با افرادي كه با استفاده از مواد محترقه به شخص يا اموال شخصي يا عمومي خسارت وارد كنند و با مالک هر مکاني که اين مواد در آن نگهداري و عرضه شود نيز برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.
رئيس پليس آگاهي استان در پايان به مردم توصيه كرد: از هم اکنون اگر قصد سفر در ايام نوروز را داريد ايمني منازل خود را با نصب حفاظ مناسب، آژير و دوربين مدار بسته افزايش دهيد و مطلقاً از نگهداري اموال با ارزش شامل طلا و جواهرات و وجه نقد در منزل پرهيز و اين اموال را حين مسافرت به صندوق امانات بانک ها تحويل دهيد.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.