سرویس: سیاسی 09:26 - شنبه 07 اسفند 1395

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برجام فتنه بود/ دشمن با توافق هسته ای برای مقابله با نظام جلو آمد

نقوی گفت: دشمن روزی با جنگ روزی با تحریم و در نهایت با توافق برای مقابله با نظام جلو آمد.

به گزارش اصفهان شرق، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن روزی با جنگ روزی با تحریم و در نهایت با توافق برای مقابله با نظام جلو آمد.

سید حسین نقوی در یادواره شهدای زرنجان که هم زمان با نماز مغرب و عشا شب گذشته در مسجد جامع این روستا برگزار شد اظهار کرد: جبهه امروز جبهه سختی است که امروز ما باید بسیجی میدان جدید باشیم.

سخنگوی اسبق کمیسیون ویژه برجام با اشاره به تلاش دشمن و فتنه سازی آن برای براندازی نظام بعد از جنگ تحمیلی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی نظام مظلومی است که با وجود فتنه سال 88 و به چالش اندازی آن برای براندازی هنوز برخی عوامل آن در جایگاه وزیر و نماینده مجلس در حال ادامه به کار هستند.

وی در ادامه افزود: برخی عوامل داخلی در جریان سال 88 به منزله پیاده نظام دشمن بودند که هنوز در جایگاه های کلیدی کشور به راحتی در حال ادامه کار هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودتای ترکیه و کوچک بودن آن در مقابل فتنه 88 عنوان کرد: این کودتا که به دست خود دولت ان نیز طراحی شده بود پس از افشا بیش از ده ها نفر به اعدام محکوم و صدها نفر حبس ابد و همچنین بیش از صدها نفر بازداشت و اخراج از کار خود شدند.

نقوی خاطرنشان کرد: این در حالیست که عوامل فتنه 88 امروز از ما طلبکار نیز شده اند و امروز دم از آشتی ملی می زنند.

سخنگوی اسبق کمیسیون ویژه برجام با اشاره به 8 هزار میلیارد تومان اختلاس انجام شده و توزیع آنان در بین تنها سی نفر بیان کرد: این دزدی بیت المال را چطور می توانند در حضور 220 نماینده مردم وام معوق اعلام کنند.

وی افزود: یکی از این افراد هزار میلیارد وام چهار درصد گرفته است که تنها با گذاشتن وثیقه و سند چند خانه روستایی آزاد است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات های سال آینده عنوان کرد: ما جمهوری اسلامی هستیم و مسئولین از آرا خود ما به مجلس و شوراها و ریاست جمهوری انتخاب می شوند پس باید بدانیم در قبال انتخاب هر شخصی مسئول هستیم.

انتهای پیام/دیار عالمان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.