سرویس: سیاسی 08:00 - شنبه 07 اسفند 1395

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه‌اشرفیه:

عراق هر سلاحی که از ایران دریافت می‌کند پولش را می‌دهد/ اگر امریکا به ایران حمله کند در روز اول باید ۲۰ هزار تابوت برای سربازنش آماده کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه برخی می‌گویند چرا مشروعیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال می‌برید گفت: باید از عده‌ای که معتقدند سایه جنگ را از سر ملت برداشته‌اند پرسید که آیا شما به آمریکایی‌ها گفته‌اید که ما زمین‌خورده شماییم؟!

به گزارش اصفهان شرق، محمدحسن صفار هرندی در یادواره ۲۶ شهید محله حسین آباد در مسجد آقاسیدحسن آستانه اشرفیه اظهار داشت: آستانه اشرفیه زبانزد به دوستداری اهل بیت(ع) و حضور پرشور در صحنه‌های مختلف انقلاب است.

وی با اشاره به اهداف حضور در یادواره‌های شهدا گفت: حضور ما در یادواره‌های شهدا برای استعانت از خداست و شهدا ستارگان آسمان معرفت بودند که این فضیلت آنها بنا به گفته همرزمانشان می‌تواند راه آینده را برای ما ترسیم کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شهدا اعتقاداتی داشتند که نگاهشان برای نسل‌های آینده سازنده است افزود: شهدا منظومه خجسته برای مقابله با استکبار هستند.

صفارهرندی با بیان اینکه جریان انقلاب و شهادت از هم گسستنی نیست ابراز داشت: شهیدان بیشترین سهم را در انقلاب اسلامی دارند و این مسئله‌ای است که به هیچ وجه نمی‌توان نادیده گرفت.

وی بابیان اینکه هستند کسانی که همچنان معتبر بوده و فرصت حرف زدن دارند گفت: برخی با استفاده از حرمتی که نظام به آن‌ها بخشیده سخنانی مطرح می‌کنند که بوی اعراض آن‌ها از انقلاب استشمام می‌شود و این افرادی که به نحوی در درون نظام بودند جزو ضدانقلاب بیرونی محسوب نمی‌شوند و از همین رو میگویند که این فر شکنجه‌شده انقلاب است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: کسی که هویت خود را از درون انقلاب بودن دارد امروز مشکلات موجود کشور را گره به نارضایتی آمریکا میزند و می‌گوید عدم دوستی ما با آمریکا تبعاتی را در پی دارد که شرایط پیشرفت کشور را دشوار کرده و باید برای حل این مشکل، مسئله نظامی با آمریکا را حل کنیم.

صفارهرندی با اذعان به اینکه عده‌ای میگویند که موجودیت غاصب بودن رژیم صهیونیستی را در نظر نگیرید افزود: این افراد میگویند چگونه است وقتی شما موجودیت اسرائیل را زیر سؤال می‌برید، انتظار کمک و دوستی آمریکا را دارید.

وی بابیان اینکه لبنان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، قدرت خود را در ضعف می‌دانست افزود: درگذشته لبنان بر این باور بود که ضعف خود نشانه قدرت و ثبات کشور است و به همین دلیل کشوری زحمت تجاوز به این کشور را به خود نخواهد داد ولی دیدید که چگونه بخشی این کشور در کمتر از چند ساعت توسط رژیم صهیونیستی اشغال شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه فردی می‌گوید چرا با اسرائیل دشمنی می‌کنید که باعث ناراحتی آمریکا شود گفت: این فرد همان کسی است برای بزرگان نظام در کتاب‌هایشان مقدمه نوشته و آن بزرگ نظام درباره او گفته امیدوارم روزی ممنوع القلم‌های مانند سریع القلم شوند.

وی بابیان اینکه برخی به‌اشتباه طراز انقلاب را این‌گونه افراد می‌دانند افزود: دوستان اصلاح‌طلب و برخی طرفداران دولت در رسانه‌هایشان میگویند که اگر ما نباشیم آمریکا به ایران حمله می‌کند و ما سایه جنگ را از سر این ملت برداشتیم که در این صورت باید به این افراد گفت این گفته شما یعنی شما به آمریکایی‌ها گفته‌اید که ما زمین‌خورده شماییم و مطمئن باشید که غلطی از ما سر نمی‌زند؟ و ما کسی نیستیم و شما به این گردن‌کج ما رحم کنید.

صفارهرندی با تأکید بر اینکه شهدا سایه جنگ را از سر ملت و کشور دور کرده‌اند بیان کرد: وقتی خاتمی در سال ۱۳۷۶ به روی کار آمد ادعا کرد که موشک‌های ابرقدرت‌ها مراکز حساس کشور را هدف گرفته بودند که پس از روی کار آمدن ما این بحث خوابید و در اوج همین دوره در سال ۱۳۸۲ همین کار را کردند و همه نوع باج دادند و پیشنهاد گفتگوی تمدن‌ها که مربوط به پیش از حضور آن‌ها بود را مطرح کردند که نتیجه آن شد که همان کشورها ایران را یکی از مراکز اصلی شرارت در دنیا دانستند.

وی با اشاره به شکست آمریکا در عراق و سوریه خاطرنشان کرد: استراتژیست آمریکایی پس از مطرح‌شدن در کنگره و محافل آمریکا چرا به ایران حمله نمی‌کنید گفت زیاده‌گویی نکنید فکر می‌کنید ایران شبیه افغانستان و عراق است که اگر روزی تصمیم به اشغال آن را گرفتید به‌راحتی این کار را انجام دهید و اگر هم ‌زمانی بخواهید این کار را انجام دهید باید ۲۰ هزار تابوت برای روز اول جنگ با ایران در آمریکا آماده کنید.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از بسیجیان از من برای وساطت نزد فرماندهانشان برای حضور در جمع مدافعان حرم درخواست می‌کنند گفت: دشمنان انقلاب به این نتیجه رسیده‌اند که فرزندان این مرزوبوم ترسی از کشته شدن درراه خدا ندارند و آگاه به این مسئله هستند که پس از شهادت به دنیایی جدید خواهند رفت.

وی با تأکید بر اینکه هر کمک و سلاحی که ایران به عراق می‌کند این کشور پولش را پرداخت کرده است گفت: عراق به ما مدیون نیست و پول تمام سلاح‌هایی که به آن‌ها فروخته‌شده را به ما پرداخته کرده است و مستشاران ما تنها برای انتقال تجربیان خود در این کشور حضور دارند؛ اما عده‌ای به ما میگویند که ما می‌خواهیم صدای اسرائیل را بخوانیم و شما در عراق و سوریه حضور نداشته باشید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: عده‌ای بیابان‌گرد بی‌سروپا به نام داعش نزدیک بود به مرز بغداد برسد که تدبیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از گسترش پیشروی داعش برای امن ماندن کشور ما و دوری این جنایتکاران از مرزهای ما بود.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی درافزایش توان موشکی با تکیه‌بر ظرفیت نیروهای داخلی گفت: پس از گذشت چند سال از بازدید رهبر انقلاب از موشک‌های با خطای چندمتری و تأکید ایشان برافزایش دقت این موشک‌ها امروز در کشور موشک‌های نقطه زنی طراحی‌شده که این‌ها امنیت کشور را به ما می‌دهند.

صفارهرندی با اشاره به چرایی سقوط دولت صدام و اشغال این کشور توسط عراق گفت: آمریکا پیش از حمله به عراق با بازدید مراکز مهم موشکی این کشور دستور به از بین رفتن این مراکز برای اطمینان جامعه جهانی داد که پس از مطمئن شدن از نابودی آن به این کشور حمله کرد.

وی بابیان اینکه عده‌ای امروز خیانت کرده و می‌گویند موشک برای چه می‌خواهیم افزود: امروز تن اسرائیل به‌گونه‌ای می‌لرزد که برای حفظ امنیت خود و از ترس کشورهای رهروی انقلاب اسلامی ایران، دیواری به ارتفاع پنج‌متر و عمق دو متر در مرزهای خود کشیده است.

انتهای پیام/راه دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.