سرویس: تولیدی » خبر پوششی 17:20 - جمعه 25 بهمن 1392

حسین اکبر سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه جلگه

فاز اول طرح جامع امامزاده اسحاق(ع) هرند در حال اجرا است

حسین اکبر سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه، جرقویه و بن رود گفت: فاز اول طرح جامع امامزاده اسحاق(ع) هرند, بالغ بر2100 متر مربع شامل فنداسیون، سفت کاری سالن اجتماعات و مجموعه ی فرهنگی قرآن به پایان رسیده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه جلگه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از هرند اظهار کرد: هزینه اجرای فاز اول طرح جامع امامزاده اسحاق(ع) هرند که شامل  فنداسیون، سفت کاری سالن اجتماعات و مجموعه ی فرهنگی قرآن بوده است, بالغ بر6میلیارد ریال از محل نذورات و کمک های مردمی اجرا شده است.

اکبر رییس اوقاف هرند

حسین اکبر اظهار داشت: طرح جامع که از سوی دفتر فنی سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه و تدوین شده, ساخت مهمانسرا, کتابخانه, پارکینگ, سالن پذیرایی, بازار و….در نظرگرفته شده است که فاز اول در حال اجرا و برای اجرای فازهای بعدی این طرح نیازمند توسعه این آستان مقدس هستیم.

اکبر در ادامه بیان داشت: ساختمان این آستان در فهرست آثار ملی ثبت گردیده و با بیان اینکه همه مسئولان و مردم دغدغه حفظ و حراست از بافت های تاریخی را دارند و با توجه به اینکه بافت تاریخی زمانی ماندگاری دارد که احیا شده و با بهره برداری درست از آن به آن ارزش والایی بدهیم, به همین علت در برنامه های عمرانی این آستان دیده شده که از ساختمان قدیمی و باستانی آستان به عنوان موزه استفاده گردد.

وی در پایان از شورای اسلامی و شهرداری هرند و هیئت امنا امامزاده  تشکر و قدردانی کرد و متذکر شد: با کمکها و همکاری این عزیزان است که تاکنون توانسته ایم به طور مستمر فعالیت کنیم.

Vater-Mark122

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.