سرویس: سیاسی » انتخابات 11:40 - جمعه 06 اسفند 1395

از سوی معاون سیاسی امنیتی استاندار

جزییات و زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات سال ۹۶ در اصفهان اعلام شد

عقدایی جزییات و زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات سال ۹۶ در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش اصفهان شرق، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان با اعلام خبر آغاز ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس در اصفهان از هشتم اسفندماه، اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی انتخابات میان دوره ای مجلس تا 14 اسفندماه سال جاری به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

رضا عقدایی با اشاره به دستور وزیر کشور برای شروع فرایند انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به چهار حوزه انتخابیه در کشور از جمله اصفهان، افزود: انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان فقط در شهرستان اصفهان و برای انتخاب یک نماینده برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان از 30 اسفند 1395 آغاز می شود، اظهار کرد: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی نیز به مدت هفت روز تا 6 فروردین 96 ادامه می یابد.

عقدایی خاطرنشان کرد: با عنایت به ماده ۲۶ تبصره سه قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا درباره شرایط انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، هنگام ثبت نام داوطلبان، الزامی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، مهلت ثبت نام نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نیز از 22 تا 26 فروردین 96 به مدت پنج روز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، فرماندار شهرستان اصفهان نیز در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان آخرین اقدامات این فرمانداری به منظور برگزاری انتخابات مذکور بویژه انتخابات میان دوره ای مجلس که در استان اصفهان فقط در این شهرستان برگزار می شود را اعلام کرد.

همچنین کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان اصفهان گزارش عملکرد واقدام های خود را در این جلسه ارائه کرد و مقرر شد اقدام های لازم برای برقراری ارتباط ویدئوکنفرانس ستاد انتخابات استان با وزارت کشور و ستاد انتخابات شهرستان ها با ستاد انتخابات استان و افزایش پهنای باند در جهت برقراری ارتباط سریع تر صورت گیرد.

برای ارائه گواهی سوء پیشینه داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اعلام شد که برای سهولت در فرایند ثبت نام از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام شود.

سایر کمیته های ستاد انتخابات استان اصفهان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد و اقدام های خود ارائه کردند.

ستاد انتخابات استان اصفهان دارای شش کمیته اطلاع رسانی، مالی پشتیبانی، امنیت، فناوری اطلاعات، حقوقی و حراست و استعلامات است.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

انتهای پیام/ کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.