سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 10:35 - جمعه 06 اسفند 1395

حجت‌الاسلام سالک:

جبهه نیروهای انقلاب اسلامی روحیه مردمی و انقلابی دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوده‌اند به هیچ عنوان عَلَم جریانات اصولگرایی نیستند ولی افرادی مردمی و مدافع مجموعه‌های ارزشی و انقلابی هستند، آنان روحیه مردمی و انقلابی دارند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی  با اشاره به برگزاری نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد: این جبهه در آغاز حرکت است و همین امروز که نشستی 3 هزار نفری داشته‌ بی‌تردید امیدی در دل نیروهای مردمی ایجاد خواهد کرد که این مسأله برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: اهدافی که امروز در نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان شد، اهداف بسیار مهم و قابل توجهی است؛ اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات معیشتی مردم و مسأله انتخابات ریاست جمهوری از جمله مهمترین موضوعاتی است که در این جلسه مطرح شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: علی‌رغم تلاش جبهه‌های استکباری و بیگانه برای از حرکت انداختن جامعه، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تحرک جدیدی در سطح جامعه به وجود آورده است که این تحرک برای ما ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این جبهه می‌تواند انگیزه و قدرتی را در دل مردم ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این جبهه امیدی را برای حضور بیشتر مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایجاد خواهد کرد که امیدواریم فعالیت این جبهه نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

سالک عنوان داشت: کسانی که مؤسس این جبهه بوده‌اند به هیچ عنوان عَلَم جریانات اصولگرایی نیستند ولی افرادی مردمی و مدافع مجموعه‌های ارزشی و انقلابی هستند، آنان روحیه مردمی و انقلابی دارند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.