سرویس: تولیدی » خبر پوششی 16:19 - جمعه 25 بهمن 1392

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی بخش جلگه

مراسم جشن اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی بخش جلگه در سالن مجموعه ورزشی آزادگان هرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران  در سالن مجموعه ورزشی آزادگان هرند شروع و در ابتداء حسینی سلطان نصیری سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش جلگه ضمن عرض خیر مقدم به کلیه مسئولین، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران حاضر در این مراسم، با تشریح  ابعاد جشنواره  فرهنگی ورزشی فجر بخش جلگه افزود: جشنواره فجر بخش جلگه  با همکاری هیاتهای ورزشی در 10 رشته ورزشی آقایان و بانوان در سطح بخش و بخش های همجوار انجام پذیرفت.

Vater-Mark321456

حسینی سلطان نصیری در این مراسم از حمایت های بی دریغ حسینی بخشدار جلگه، امام جمعه هرند، شهردار، شورای های اسلامی شهر هرند و کلیه ادارات بخش تقدیرنمود.

در ادامه این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین اصل حسینی امام جمعه شهرهرند به ایراد سخنرانی پرداخته و در مورد حضور جوانان در کنار خانواده در میادین ورزشی تآکید کرد و از زحمات و تلاشهای مسئولین برگزاری تقدیر و تشکرنمود.

اجرای سرودهای انقلابی و سخنرانی و اجرای برنامه های شاد توسط گروههای هنری از جمله برنامه‌های آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی  بخش جلگه بود.

لازم به ذکر است در فواصل این مراسم اهدا جوایز برگزار که به تمامی نفرات برگزیده رشته های مختلف شرکت کننده در این جشنواره ،لوح یاد بود، هدایا و حکم قهرمانی اهدا گردید.

Vater-Mark555 Vater-Markpp

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.