سرویس: غیر تولیدی 18:00 - پنجشنبه 05 اسفند 1395

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان:

دختران ووشوکار اصفهانی با اقتدار قهرمان کشور شدند

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان گفت: در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، بانوان اصفهانی موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش اصفهان شرق، راضیه حاجی‌زاده اظهار کرد: مسابقات ووشوی قهرمانی کشور بانوان انتخابی تیم ملی جوانان، از بیست‌وهفتم بهمن تا سوم اسفند ماه سال جاری در رده‌های سنی مختلف نونهالان، نوجوانان و جوانان به میزبانی قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در دو بخش تالو و ساندا صورت گرفت، افزود: از استان اصفهان 6 بانوی تالوکار و 8 سانداکار حضور پیدا کردند که در نهایت با 12 مدال طلا و دو نقره قهرمان شدند.

نایب‌رئیس بانوان هیأت ووشوی استان اصفهان تصریح کرد: بانوان مدال‌آور اصفهانی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: جمعه هفته جاری لیگ برتر ووشو به پایان می‌رسد؛ نماینده استان یعنی تیم ووشوی بانوان سپاهان که هم‌اکنون دوم جدول است سعی دارد با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول یکی از سکوهای برتر را تصاحب کند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه تیم دانشگاه آزاد با نیروهای خوبی که در اختیار دارد، صدر جدول است، ادامه داد: تیم ووشوی بانوان سپاهان با داشته‌های خود و هر آنچه که در توان داشته، توانسته‌ است تا اینجای کار جایگاه دوم را به دست بیاورد؛ امیدواریم روز جمعه سپاهانی‌ها نتیجه زحماتشان را بگیرند.

وی یادآور شد: همچنین امیدوار هستیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان سال آینده نیز این تیم را حمایت کند تا در لیگ برتر 96، بانوان ووشوکار سپاهان را بر روی سکوی قهرمانی ببینیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.