سرویس: اجتماعی 17:10 - پنجشنبه 05 اسفند 1395

به دلیل تکمیل ظرفیت؛

نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش با تاخیر اعلام خواهد شد

با توجه به خالی ماندن بخشی از ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش و تکمیل ظرفیت، آموزش‌وپرورش شهر تهران عنوان کرد«اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی با تاخیر همراه خواهد بود.»

به گزارش اصفهان شرق، نتایج سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در تاریخ 6 دی 95 اعلام شد و در این آزمون،‌ وزارت آموزش‌وپرورش به جذب 10 هزار نیروی انسانی پس از انجام مصاحبه علمی و گزینش اقدام کرد.

آنگونه که شاپور محمدزاده سرپرست دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در رابطه با روند مصاحبه علمی و گزینش پذیرفته‌شدگان در سومین آزمون استخدامی می‌گوید: از تاریخ 15 دی تا 7 بهمن 95 روند بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان انجام شد.پس از بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی، پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت برای گزینش معرفی شدند و نتایج مصاحبه تخصصی نیز به سازمان سنجش اعلام شد.

هم‌اکنون تعدادی از ظرفیت‌های استخدامی آموزش‌وپرورش خالی مانده و مقرر شد تا این ظرفیت خالی تعیین تکلیف شود بدین منظور لیست دیگری از سوی سازمان سنجش به آموزش‌وپرورش اعلام و پس از مصاحبه با افراد جدید معرفی شده، فهرست نهایی اعلام  خواهد شد.

در همین رابطه آموزش وپرورش  اعلام کرد:‌ با توجه به اینکه در تاریخ دوم اسفند ماه 95 تعداد افراد زیاد دیگری به عنوان تکمیل ظرفیت جهت تشکیل پرونده و انجام مصاحبه اولیه توسط سازمان سنجش معرفی شده‌اند، اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی با تأخیر همراه خواهد بود.

داوطلبان از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند و جهت اطلاع از نتایج نهایی آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.