سرویس: جهادومقاومت 16:19 - چهارشنبه 04 اسفند 1395

فرماندار اصفهان خبر داد

تشییع پیکر مطهر 12 شهید تازه تفحص شده همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در اصفهان

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 12 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، صبح روز پنجشنبه 12 اسفند ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق،  فضل‌الله کفیل در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 12 تن از شهدای 8 سال دفاع مقدس، با بیان اینکه برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدا و میزبانی آنان، توفیقی الهی برای همه مسؤولان و دست‌اندرکاران این امر است، عنوان کرد: میزبانی و پیگیری امور مربوط به شهدا، فرصت مغتنمی در راستای ارتقا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: شهدا، اسوه‌های بی‌بدیل ایثار و فداکاری برای جامعه، نظام و ارزش‌های دینی و انقلابی هستند که باید حداکثر بهره معنوی را از آن‌ها برد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه پیشرفت، اقتدار، استقلال و امنیت امروز کشور ما مرهون ایثار و فداکاری‌های شهداست، تأکید کرد: همه دستگاه‌ها خود را در برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین شهدا، ذی مدخل می‌دانند و با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار، بستر را برای برگزاری یک تشییع باشکوه فراهم خواهند کرد.

مراسم تشییع و تدفین پیکرهای مطهر 12 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، صبح روز پنجشنبه 12 اسفند ماه، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از محل ناحیه امام صادق(ع) به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود که پنج تن از این شهدا، از جمله شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.