اصفهان شرق

کار کردن بدون مهارت و مجوز همیشه مشکل ساز است

کدخبر: 126639
1395/12/03 در ساعت 00:13

اصفهان شرق _ ولی الله عرب مختاری، ساخت و ساز بدون داشتن مجوز و پروانه ساختمان و کسب و کار و مغازه داری بدون گرفتن مجوز و پروانه کسب، مانند رانندگی کردن بدون گواهینامه است و همگی تخلف محسوب می شود.

پس شایسته و بایسته است همه افراد برای هر گونه ساخت و ساز اعم از منزل، مغازه، کارگاه و…. به شهرداری یا بخشداری یا دهیاری مربوطه  مراجعه و مجوز ساخت بگیرند تا در آینده برای دریافت آب و برق و گاز  دچار مشکل نشوند یا اگر خواستید مغازه خود را اجاره بدهید یا کسب و کاری در آن راه بیندازید برایتان مشکل پیش نیاید.

افرادی که می خواهند کسب و کاری راه بیندازند و مغازه ای باز کنند؛ توجه داشته باشند که برای فعالیت خود باید مجوز و پروانه کسب داشته باشند که پروانه کسب روی محلی که مشکل داشته باشد داده نمی شود، پس مغازه ای اجاره کنید که بر اساس پروانه و اصولی ساخته شده باشد.

کار کردن بدون مهارت و مجوز همیشه مشکل ساز است و زمانی مشکل پیش می آید که دیگر کار از کار گذشته و انسان راه پس و پیش ندارد، مثل شخصی که بدون گواهی نامه رانندگی و تصادف کند.

پس بیایید همه پای بند به قانون باشیم و همه کارهایمان را در چارچوب قانون انجام دهیم تا برای خودمان و دیگران مشکلی ایجاد نشود.

برخی غیر قانونی و غیر مجاز ساخت و ساز می کنند، بعد هم که مشکل پیدا می کنند و  از جمله مغازه را اجاره می دهند و طرف که اجاره کرده نمی تواند پروانه کسب بگیرد مشکل را گردن شورا و شهرداری یا دهیاری می اندازند در حالی که خودشان خارج از قانون عمل کرده اند.

خارج از قانون در هیچ کاری قدم نگذاریم که قدم های بی قانون ما در ادامه راه، کند میی شود.

انتهای پیام/