سرویس: اجتماعی 10:35 - دوشنبه 02 اسفند 1395

رئیس‌کل دادگستری استان:

نقشه راه دستگاه قضایی اصفهان برای انتخابات پیش رو مشخص است

خسروی وفا با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: رعایت سه اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری وامانت داری نقشه راه دستگاه قضایی استان در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود.

به گزارش اصفهان شرق،  رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان در چهارمین نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان اظهار کرد: خدمت در نظامی که در رأس آن امام راحل (ره)، با خون پاک شهدا پایه‌ریزی شده و بر رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب استوار است برای هر مدیر و مسئولی در کشور افتخاری بزرگ محسوب می‌شود و از این فرصت گران‌بها باید بهترین و بیشترین بهره‌جویی شود و شایسته‌ترین خدمات به مردم آن ارائه گردد.

احمد خسروی وفا، تبعیض، کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات مردم را در انجام وظایف جایز ندانست و بیان کرد: رویکرد و سیاست اصلی دستگاه قضایی استان همواره بر دارا بودن دادگستری‌هایی کارآمد، پویا، ‌بانشاط، پرتلاش و به‌دوراز هرگونه گلایه و نارضایتی مردمی معطوف است.

وی با اشاره به اینکه کار اصلی و ذاتی قوه قضاییه صدور آراست، گفت: مدیران قضایی در هر حوزه قضایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها بر اتقان و سرعت در صدور آراء نظارت داشته و بر جریان رسیدگی پرونده‌های قضایی مدیریت عالی اعمال کنند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان همچنین بر به‌روز بودن و مجهز شدن دادگستری‌ها به فناوری‌های لازم تأکید کرد و به‌کارگیری آن را دررسیدن به اهداف مؤثر و راهگشا دانست.

خسروی وفا در خصوص انتخابات پیش رونیز گفت: رعایت سه اصل بی‌طرفی، قانون‌مداری وامانت داری نقشه راه دستگاه قضایی استان در تمامی انتخابات بوده و خواهد بود.

گفتنی است در پایان این نشست هر یک از رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی دادگستری کل استان به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.