سرویس: اجتماعی 17:00 - یکشنبه 01 اسفند 1395

معاون وزیر کشور:

65 میلیون ایرانی در سال آینده صاحب کارت هوشمند ملی می‌شوند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: 65 میلیون ایرانی بالای 15 سال در سال آینده صاحب کارت هوشمند ملی می‌شوند که یک‌قدم بزرگ برای خدمات الکترونیک است.

به گزارش اصفهان شرق، حمید درخشان‌نیا پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ثبت‌احوال استان اصفهان اظهار کرد: هر کسی قضاوت خود را دارد برای اینکه عملکردش چگونه‌ بوده است.

وی با بیان اینکه تورج حاجی رحیمیان و حسین غفرانی از نیروهای بسیار ارزشمند اصفهان هستند، تصریح کرد: هرکسی که سرباز این نظام بوده این تجربه را دارد که استفاده از جوانان در بخش‌های مدیریتی سازمان‌ها بسیار مؤثر بوده است.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور با اشاره به اینکه مصادیق عمل صالح در قرآن کریم بسیار زیاد است، تأکید کرد: ثبت‌احوال یک سازمان خدمت محور است که به آحاد مردم خدمت می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز سازمان ثبت‌احوال با گذشته بسیار تفاوت دارد چرا که نوین و الکترونیکی شده، خاطرنشان کرد: حدود 130 اداره و ارگان از محاکم دادگستری گرفته تا بیمه‌ها و حتی آستان قدس رضوی به پایگاه اطلاعات جمعیتی متصل هستند و از این پایگاه استفاده می‌کنند؛ ثبت‌احوال در ثانیه بیش از 6 میلیون اطلاعات را به این ادارات و ارگان‌ها می‌دهد.

درخشان‌نیا با بیان اینکه این ماه دومین ماه از سال جاری است که در طی این مدت‌ 2 میلیون کارت هوشمند ملی برای مردم صادر می‌شود، اظهار کرد:  65 میلیون ایرانی بالای 15 سال در سال آینده صاحب کارت هوشمند ملی می‌شوند که یک‌قدم بسیار بزرگ برای خدمات الکترونیک است؛ سعی داریم تا این کارت‌ها را مانند پاسپورت با پست به درب منازل مردم، ارسال کنیم.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت‌احوال کشور در پایان ابراز کرد: برنامه اجرایی 96 که تا پایان اسفندماه در سازمان ثبت‌احوال آماده می‌شود، نگاه نتیجه گرایی دارد تا کارهای زائد و جلسات بی‌نتیجه را حذف کرده تا به نتیجه روشن بیشتر فکر کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.