سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - یکشنبه 01 اسفند 1395

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف:

ضرورت حفظ روحیه ضد استکباری ملت ایران/ انقلاب اسلامی مرز و جغرافیا ندارد

حجت‌الاسلام طالب‌پور می گوید: انقلاب اسلامی ایران جغرافیا نداشته همان‌طور که اسلام هم جغرافیا ندارد و خطاب اسلام به همه انسان‌ها است چرا که در اسلام «به ما چه» نداریم.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف گفت: برخی در جریان فتنه سال 88 عذر خواهی نکردند و دنبال آشتی ملی‌ هستند، اما مردم با فتنه‌گران آشتی نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور شامگاه شنبه، در مراسم انس و مودت بازنشستگان سپاه شهرستان اصفهان که در حسینیه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما پیروز شد و نظام اسلامی را ایجاد کردیم و هنوز در دولت اسلامی و جامعه اسلامی گیر کرده‌ایم اما بیداری اسلامی ثمره انقلاب اسلامی است و تمدن اسلامی بیشتر پیشرفت کرده است.

وی ادامهداد:  امروز نیاز به روحیه انقلابی داریم و لازم است همه ما پنجاه و هفتی شویم، داریم به قله می‌رسیم و نباید نفس کم بیاوریم، امام در 60 سالگی تازه انقلاب کرد بنابراین برای رسیدن به قله روحیه انقلابی، مردانگی و مقاومت جانانه لازم است.

حجت الاسلام طالب‌پور تصریح کرد: انقلاب اسلامی جغرافیا و مرزی نداشته همان‌طور که اسلام هم جغرافیا ندارد و خطاب اسلام به همه انسان‌ها است چرا که در اسلام «به ما چه» نداریم؛ دشمن می‌خواهد دستان ما یعنی سوریه و عراق را قطع کند.

وی با بیان اینکه امروز سنگر کمین را حفظ کرده‌ایم که دشمن به سراغ ایران اسلامی و مقتدر نیاید اظهار کرد: ما از ارزش‌ها و امنیت خود دفاع می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف تأکید کرد: یکی دیگر از شاخصه‌ها که رهبر فرزانه انقلاب روی آن تأکید دارند حفظ روحیه ضد استکباری است و برخی دنبال این هستند که چهره آمریکا را بزک کنند.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش با تسلیت ایام فاطمیه افزود: زندگی حضرت زهرا(س) در ابعاد مختلف برای ما الگو و سرمشق است و بهترین و شایسته‌ترین الگو برای اهل بیت و امام زمان(عج) مادرشان حضرت زهرا(س) هستند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) در بعد فردی و منش انسانی برای همه ما الگو هستند و او را در آسمان با نام کنیز خدا یعنی مطیع محض خدا نام می‌برند که همه وجودش برای خداست.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف ادامه داد: ایشان بانوی با عظمتی است که در مقام خدمت به مخلوق فرمود همسایه نسبت به خودم مقدم است و وقتی برای شفای فرزندانش نذر روزه کرد سه شب 9 عدد نان در راه خداوند دادند و بابت این کار 18 آیه در شأن آن حضرت نازل شد.

حجت الاسلام طالب‌پور گفت: حضرت زهرا(س) در خانه همسر و مادری نمونه بود و بهترین یار علی(ع) در عبادت بود و هیچ گاه با حرف، نگاه و کلامش حضرت علی(ع) را ناراحت نکرد و هیچ گاه برخلاف میل و نظر حضرت علی(ع) کاری انجام نداد.

وی تصریح کرد: خداوند یاد خود را مایه آرامش می‌داند و خانم‌ها را نیز ملجأ آرامش می‌داند که ایشان برای حضرت علی(علی) اینگونه بود و با عملش اینگونه اعلام کرد اگر مردان مدینه غیرت نداشتند از مقام ولایت دفاع کنند من دفاع می‌کنم و برای دین و ولایتش سخت‌ترین مصیبت‌ها را تحمل کرد.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف تأکید کرد: حضرت زهرا(س) از ولایت و حاکم اسلامی دفاع می‌کرد؛ سیلی خوردن حضرت زهرا(س) به خاطر قضیه فدک به این دلیل بود که فدک تأمین کننده ولایت حضرت علی(ع) بود.

طالب‌پور همچنین عنوان کرد: دو میلیون مسلمان توسط داعشی که آمریکا در منطقه در پنج سال اخیر  کشته شده اند و امروز آمریکا دستمال مخملی را روی مشت خود کشیده اما برخی‌ها حواسشان نیست، کسی که تازه به دوران رسیده پیغام می‌دهد از ما بترسید و دیدیم مردم در حماسه بزرگ 22 بهمن چه جوابی به او دادند.

وی خاطر نشان کرد:: بعضی‌ها آمریکا را کدخدا می‌دانند یا می‌گویند چرا با دنیا قهر هستید، اما ما فقط با آمریکا و اسرائیل مشکل داریم، می‌گویند باید کدخدا را دید تا مشکلات حل شود.

نماینده ولی فقیه در لشکر هشت نجف اشرف تصریح کرد: آمریکایی که خوب شده به ما هواپیمایی داده است که تا الآن از آشیانه بیرون نیامده و حق پرواز خارجی ندارد و اگر این 100 هواپیما بیاید تا 18 سال دیگر باید بابتش پول دهیم و این نتیجه اعتماد به شیطان است، باید روحیه ضد استکباری خود را حفظ و تقویت کنیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.