سرویس: اخبار شهرستان 12:59 - یکشنبه 01 اسفند 1395

فرماندار اصفهان در دیدار با جانباز مدافع حرم شرق اصفهان:

کشور ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان استوار مانده است

فضل الله کفیل گفت: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد زیرا نسل چهارم انقلاب و نسل های آینده باید با پیام و یاد شهدا آشنا باشند.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز، فرماندار اصفهان و هیئت همراه با اولین جانباز مدافع حرم شرق اصفهان ابوالقاسم زهیری از روستای هاشم آباد بخش بن رود دیدار و گفتگو کردند.

فضل الله کفیل با اشاره به رشادت ها و ایثار گری رزمندگان اسلام از دفاع مقدس تا کنون، اظهار کرد: مملکت به برکت خون شهدا استوار است و هرچه داریم از همه آنهایی است که بر اساس اعتقاد از نظام و دین دفاع می کنند.

وی با اشاره به آیه شریفه قرآن مبنی بر اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند، تاکید کرد: همواره باید یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد زیرا نسل چهارم انقلاب و نسل های آینده باید با پیام و یاد شهدا آشنا باشند.

فرماندار اصفهان دلیل دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افزایش روحیه، تکریم مقام والای شهدا و ایثارگران و خانوادهای آنها عنوان کرد و افزود: شهدای ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با فداکاری و ایثار خود کشور را حفظ کرده اند و همه آنها افتخاراتی هستند که کشور با ایثار و یاد آنها مقتدرانه ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم و عملکرد آنها در دفاع از نهضت، مملکت و دین نبود، ایران نیز شبیه کشورهای ناامن منطقه می شد.

فضل الله کفیل از بنیاد شهید درخواست کرد که خاطرات این جانباز عزیز را ثبت و ظبط کند و در حوزه هنری استفاده شود.

جانباز سرافراز کشورمان ابوالقاسم زهیری از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کشور سوریه بر اثر اصابت تیر دشمن به درجه ایثارگری نائل آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.