سرویس: اجتماعی 10:35 - یکشنبه 01 اسفند 1395

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان

ضرورت تعیین تکلیف اسناد رسمی املاک شرق اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وضعیت اسناد رسمی املاک در مناطق شرق اصفهان به خصوص شهرک زاینده رود، ارغوانیه گورت و مناطق عاشق‌آباد باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش اصفهان شرق،  احمد شریعتی  در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف وضعیت اراضی شرق اصفهان اظهارکرد: مناطق شرق اصفهان به خصوص شهرک زاینده‌رود، ارغوانیه، گورت و مناطق عاشق‌آباد نسبت به اسناد رسمی ملک خود دچار مشکل هستند و این مهم را چندین مرتبه تذکر داده‌ام.

وی افزود: از رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تقاضا کرده‌ام که یکی از جلسات تلفیق تحت این عنوان با حضور مسئولین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تشکیل شود و به مشکل مردم رسیدگی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در بعضی از مناطق شهروندانی مراجعه می‌کنند که ملک آن‌ها خارج از محدوده بوده در صورتی که ملک همجوار در داخل محدوده است و در این زمینه لحاظ دچار مشکل هستند که نیاز است طرح تفصیلی منطقه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدید از اجرای طرح بسته‌های تشویقی پرداخت عوارض اتومبیل اذعان کرد: این طرح مورد استقبال مردم قرار گرفته و این موضوع خود کمک بزرگی به کسب درآمد شهر است.

شریعتی بیان داشت: در ادامه کار دفاتر پیشخوان باید تجدید نظر شود و بعضاً شکایاتی از شهروندان می‌رسد که از رضایت شهروندان به دلیل نوبت های طولانی بازدید و وقت‌گیر برخوردار نیست و در ضمن هزینه‌هایی را هم مردم باید متقبل شوند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.