سرویس: اخبار شهرستان 19:47 - جمعه 29 بهمن 1395

در سومین دوره طرح فاطمه شناسی مطرح شد؛

هدف اصلی طرح، آشنا کردن دختران جوان با سبک زندگی حضرت فاطمه(س) است

سومین دوره طرح فاطمه شناسی سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی با حضور بانوان شهر محمدآباد جرقویه سفلی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، سومین دوره طرح فاطمه شناسی سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری محمداباد جرقویه و با سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ارگ تاریخی شهر محمداباد بر گزار شد.

شهردار محمدآباد گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم بانوان و دختران شهرمان را بیش از گذشته با همه ابعاد زندگی کوتاه اما بابرکت حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی بانوان آشنا کنیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

نصر اصفهانی اظهار کرد به فضل الهی تجربه موفق دو دوره گذشته به ما کمک کرد تا با برنامه ای دقیقتر و منسجمتر از گذشته به استقبال این طرح برویم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر نقش الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س) در زمینه پیشبرد اهداف مذهبی معنوی اجتماعی و حتی سیاسی زنان افزود: باید از نزدیک و به صورت کامل با زندگی آن حضرت برای دست یابی به علوی شدن و رسیدن به سبک زندگی فاطمی آشنا شد.

وی نقش زنان در خانواده و در جامعه را بسیار مهم و غیر قابل انکار دانست و افزود: زنان و دختران جامعه ما هستند که می تواند سرعت پیشرفت نشاط و معنویت جامعه را ارتقاء دهند و در منزل با ایفای نقش همسر و مادر به بهترین شکل خانواده هارا در مقابل طوفان هجمه های داخلی و خارجی بیمه کنند.

حجت الاسلام ارزانی سبک زندگی اسلامی و اثر آن بر زندگی ها را مورد بررسی قرار داد و اشاره کرد: در سبک زندگی امروز ما وقت و لحظه به سرعت و بدون ارزش از بین می رود ولی باید با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار از زمان بهره کافی برد.

این طرح تا 28 اسفند ماه در شهر محمداباد جرقویه و در سالن اجتماعات ارگ تاریخی شهر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ احمد باقری قوام آبادی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.