سرویس: اخبار شهرستان 19:06 - جمعه 29 بهمن 1395

امام جمعه کفران:

مسئولان مراقب باشند صنف کشاورزی را به سیاست آلوده نکنند

حجت الاسلام شریفی گفت: مسئله صنف کشاورزی اگر از سوی مردم حمایت شود بسیار خوب است زیرا میتواند مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند و پیگیر مشکلات کشاورزان باشند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران در خطبه های نماز جمعه این هفته با استناد به آیات و روایات قرآنی گفت: مرگ و حیات بشری برای آزمایش انسان است که کدام یک از شما نیکوترین عمل را نزد خداوند انجام می‌دهد و در این رابطه در کار خیر و عمل به آن باید نیت خالص داشته باشیم تا مورد پذیرش خدای متعال قرار گیرد.

حجت الاسلام شریفی اظهار کرد: اگر نیت برای مورد قبول واقع شدن از سوی بنده باشد، این کار درستی نیست و مورد قبول پروردگار نخواهد شد و در این خصوص باید گفت؛  نیّت، از خود عمل ثوابش بیشتر است زیرا نیّت و عمل به آن است که انسان را به کمال می‌رساند.

وی برا اساس احادیث وارد شده عمل و عبادات ما به سه گروه تشبیه شده است، عنوان کرد: ولین آنها کسانی هستند که خداوند را از روی ترس می‌پرستند و دومین گروه کسانی هستند که به خاطر ثواب آن روی به عبادت می‌آورند و سومین گروه کسانی هستند که خداوند را از روی عشق و محبت می‌پرستند ،این عبادن آزادگان است و برترین عبادات است.

امام جمعه کفران با گرامی داشت یاد و خاطره شهید جانباز و آزاده حاج عبدالعلی صابری افزود: وظیفه همه ما زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است و باید در برنامه های فرهنگی نظیر یادواره ها، یاد شهدا را گرامی بداریم.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به مسائل منطقه گفت: مسئله صنف کشاورزی اگر از سوی مردم حمایت شود بسیار خوب است زیرا میتواند مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند و پیگیر مشکلات کشاورزان باشند. اما تذکری که قابل توجه است این است که مسئولان مراقب باشند صنف کشاورزی را به سیاست آلوده نکنند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم تبریز متذکر شد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی نباید نسبت به مشکلات مردم کشور بی اعتنا باشند زیرا پشتوانه نظام همین مردم اند.

امام جمعه کفران خاطرنشان کرد: مواظب باشیم فریب دشمن را نخوریم، چون دشمن به ظاهر تهدید نظامی میکند اما در باطن و اشکارا در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی است تا بتواند فرهنگ و اقتصاد کشور را فلج کند.

انتهای پیام/ ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.