سرویس: اجتماعی 16:00 - جمعه 29 بهمن 1395

یادداشت/

پروژه نفوذ؛ این بار با پنهان کردن نجاست صهیونیسم در ورای تلگرام

چگونه است که مسئولین به جای راه اندازی و حمایت شبکه های اجتماعی بومی ایرانی-اسلامی مبلغ نجس افزار صهیونیستی تلگرام شده اند؟

به گزارش اصفهان شرق، أَلَمْ یَأْتِهِمْ نَبَأُ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ قَوْمِ نُوحٍ وَعَادٍ وَثَمُودَ وَقَوْمِ إِبْرَاهِیمَ وِأَصْحَابِ مَدْیَنَ وَالْمُؤْتَفِکَاتِ أَتَتْهُمْ رُسُلُهُم بِالْبَیِّنَاتِ فَمَا کَانَ اللّهُ لِیَظْلِمَهُمْ وَلَکِن کَانُواْ أَنفُسَهُمْ یَظْلِمُونَ

آیا خبر پیشینیانشان از قوم نوح و عاد و ثمود و قوم ابراهیم و اهل مدین و شهرهاى زیر و زبر شده‏[ى قوم لوط] به آنان نرسیده است که پیامبرانشان معجزات برایشان آوردند و [در نهایت‏] خداوند نخواست بر آنان ستم کند اما [آنان‏] بر خود ستم مى‏کردند.(توبه/70)

هر چند در طول بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تمامی نقشه های شوم ایادی استکبار یک به یک با بصیرت و دینداری ملت ایران و رهنمودهای رهبر فرزانه مان نقش بر آب شده است اما باز خیال شوم ایادی استکبار و عناصر دست نشانده و خائن آنها هر بار رنگ و لعاب دیگری به خود می گیرد! این دشمنان قسم خورده به خوبی می دانند که پروژه نفوذ در ایران و استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت ناممکن است. پس در هجمه ای خاموش و غیر مستقیم و با هدف فروپاشی، براندازی و مهار انقلاب اسلامی و در جهت پیشبرد اهداف کثیف شان، سه حوزه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را علی الخصوص در عرصه فضای مجازی مورد تاخت و تاز قرار داده اند. مقام معظم رهبری در این باره می فرمایند:” هدف اصلی دشمنان این است که ملت ایران تفکر انقلابی را کنار بگذارد تا قدرت خود را از دست بدهد و در نقشه های چند کشور زورگو که خود را جامعه جهانی می نامند هضم و محو شود. دشمن به دنبال دگرگون کردن باورهای جامعه و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است.”1

به جرأت می توان گفت اولین فاز نفوذ دشمن در کلام کسانی نمودار شده است که خود را پیرو خط امام (ره) می دانند ولی در کمال تأسف آب به آسیاب دشمن می ریزند! همان ها که با خوش بینی کودکانه دست دوستی به سوی دشمن صهیونیستی دراز کرده اند! و در عرصه فضای مجازی، تنها به دنبال افزایش پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی هستند! گویا فراموش کرده اند بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) این چنین فرموده اند که:” روابط ما با آمریکا، روابط یک مظلوم با یک ظالم است. روابط یک غارت شده با یک غارتگر است… !”2

چگونه فراموش کرده اند؛ چهل دستور مقام معظم رهبری را در باب فضای مجازی که هم چنان بر زمین مانده است! چگونه وزیر محترم ارتباطات علی رغم دریافت کارت زرد همچنان در تکاپوی افزایش پهنای باند اینترنت نجس آمریکایی هستند؟! و چگونه اعضای کار گروه مصادیق مجرمانه علی رغم اطلاع از ماهیت نجس و صهیونیستی جنگ افزار تلگرام تعلّل می ورزند و این جاسوسکده صهیونیستی را فیلتر نمی کنند؟! و چگونه است که جنگ افزار تلگرام برای فعالیت ضد انسانی و ضد ارزشی خود نیاز به هیچ گونه مجوزی ندارد ولی تولیدکنندگان نرم افزارهای داخلی باید برای دریافت مجوز مدت ها تلاش کنند و حتی مالیات بپردازند؟! و چگونه است که مسئولین محترم به جای راه اندازی و حمایت شبکه های اجتماعی بومی ایرانی-اسلامی مبلغ نجس افزار صهیونیستی تلگرام شده اند؟! خداوند متعال می فرماید:” أَفَمَن زُیِّنَ لَهُ سُوءُ عَمَلِهِ فَرَآهُ حَسَنًا فَإِنَّ اللَّهَ یُضِلُّ مَن یَشَاءُ وَیَهْدِی مَن یَشَاءُ فَلَا تَذْهَبْ نَفْسُکَ عَلَیْهِمْ حَسَرَاتٍ إِنَّ اللَّهَ عَلِیمٌ بِمَا یَصْنَعُونَ آیا کسى که بدى عملش در نظرش آراسته جلوه داده شده است و لذا آن را نیک مى‏بیند [مانند کسى است که خداوند هدایتش کرده باشد] بى‏گمان خداوند هر کس را که خواهد بیراه دارد، و هر کس را که خواهد هدایت کند مبادا جان تو از حسرت خوردن بر ایشان بفرساید، بى‏گمان خداوند به آنچه مى‏کنند آگاه است‏.”(فاطر/8)

آری! روایت تلخ مدعیان انقلابی نمای رانت و هوچی گری تنها به آماده سازی بستر فساد و فحشا، بی بند و باری و اباحی گری در فضای مجازی محدود نمی شود! تبلیغ و ترویج شبکه ضد اجتماعی تلگرام یکی از بارزترین مصادیق خیانت این مدعیان انقلابی نماست. گویا آنان نمی دانند که جنگ افزار تلگرام مورد تأیید بنیادی آمریکایی  به نام” Electronic frontier foundation” است که زیر مجموعه سازمان جاسوسی NSA آمریکاست! و مگر نه اینکه دولت مردان غربی، خودشان این شبکه ها را به دزدی  اطلاعات محکوم می کنند! مثلا هیلاری کلینتون شبکه مجازی توئیتر را پایگاهی موفق برای کنترل و هدایت آشوب خیابانی در فتنه 88 می داند! و باراک اوباما درست پس از خاموش شدن آتش فتنه 88 انقلاب توئیتری را راهی برای دستیابی به انقلاب های رنگین عنوان کرده است! و مگر نه اینکه شجره خبیث فتنه 88 در بستر اینترنت نجس آمریکایی و با فعالیت موذیانه ضد شبکه های اجتماعی توئیتر و فیس بوک جوانه زد و رقم خورد؟!

آیا مسئولین محترم دولت حدیث گران بار پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را نشنیده اند که فرمودند:” لاَ یُلْدَغُ الْمُؤْمِنُ مِنْ جُحْرٍ وَاحِدٍ مَرَّتَیْنِ یک مومن واقعی از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.”3 چه در امور شخصی و چه در امور بین المللی و چه در رابطه با ابرقدرت ها و مستکبران!

دولتمردان محترم! امروز و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، خطر نفوذ فکری دشمن در بستر شبکه های ضد اجتماعی و جاسوسی صهیونیستی هم چون تلگرام به مراتب بیشتر و حساس تر است. چگونه با فعالیت در این نجس افزار صهیونیستی هم پیمان دشمن می شوید؟! مایه تعجب و تأسف است که پروژه جاسوسی جنگ افزار تلگرام در کشور شهید پرورمان با جدیت اجرا می شود در حالی که دولت کمونیستی چین در اقدامی عاقلانه این بد افزار صهیونیستی را فیلتر کرده است! مبادا در برابر این مهم سکوت کنید که سکوتتان نشانه خیانت خواهد بود! مبادا تصور کنید حافظه تاریخی مردم ایران در ماجرای تلخ فتنه 88 بر اثر جنگ روانی و بمباران رسانه ای جامعه توسط عده ای خود فروخته از دست رفته است! ما فراموش نکرده ایم! شما نیز فراموش نکنید که انقلاب اسلامی امانتی است که با ایثار شهیدان به دست ما رسیده است. وامدار این امانت باشید!

چه حکیمانه فرمودند مقام معظم رهبری:” یکی از راه‌ های ورود و نفوذ ایجاد خلل در باورها است؛ باور انقلابی، باور دینی. در معرفت های انقلابی و دینی اختلال ایجاد می کنند؛ رخنه کردن در اینها است. و از همه طرق هم استفاده می کنند و آدمهای گوناگونی هم دارند؛ استاد دانشگاه هم دارند، فعّال دانشجویی هم دارند، نخبه‌ فکری و علمی هم دارند؛ همه‌ جور آدمی برای ایجاد این رخنه‌ ها هستند!”4

  1. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه (25/6/94)
  2. صحیفه نور جلد 6 ص 57
  3. صحیح البخاری/کتاب: بدء الوحی/ج8ص38/ترقیم فتح الباری 6138
  4. بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه (25/6

انتهای پیام/ دانا

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “پروژه نفوذ؛ این بار با پنهان کردن نجاست صهیونیسم در ورای تلگرام”

  1. 123 گفت:

    روضه عمر نوشته ای ؟ خلاصه بنویس بشود خواند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.