سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - پنجشنبه 28 بهمن 1395

بانوی اصفهانی هر چه مدال بود، درو کرد

سکوی نایب‌قهرمانی کشور در تصاحب تیم شنای بانوان نصف‌جهان

بانوی شناگر اصفهانی گفت: تیم 4 نفره شنای بانوان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش، عنوان دومی را کسب کرد.

به گزارش اصفهان شرق، دنیا حسینی  اظهار کرد: مسابقات شنای قهرمانی کشور دختران بالای 15 سال، بیست و سوم و بیست و چهارم بهمن ماه جاری به میزبانی کیش برگزار شد.

وی با بیان اینکه 4 بانوی شناگر از استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند، افزود: من موفق شدم در چند ماده مدال کسب کنم؛ از جمله ماده 50 متر، 100 متر و 200 متر قورباغه که به مدال طلا دست یافتم؛ همچنین در ماده 100 متر کرال سینه مدال طلا، 200 متر کرال سینه مدال نقره، 400 متر کرال سینه مدال برنز، 100 متر و 200 متر مختلط انفرادی مدال طلا و 4 در 100 متر مختلط تیمی نیز مدال نقره را به خود اختصاص دادم.

بانوی شناگر اصفهانی خاطرنشان کرد: در ماده 4 در 100 متر مختلط تیمی، بانوان شناگر اصفهانی به مدال نقره دست یافتند؛ در مجموع تیم اصفهان دوم شد و بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

وی تصریح کرد: از 6 سالگی شنا را شروع کردم و از 8 سالگی به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت خود را ادامه دادم؛ الان در حال حاضر در سه ماده کرال سینه، قورباغه و مختلط انفرادی به صورت تخصصی کار می‌کنم.

حسینی اظهار داشت: سال 84 با شرکت در مسابقات بانوان کشورهای اسلامی به میزبانی ایران، توانستم در ماده 200 متر قورباغه مقام دوم را به دست بیاورم و رکورد کشور را جابه‌جا کنم؛ هم‌اکنون رکورددار ماده 100 متر و 200 متر قورباغه و 100 متر و 200 متر مختلط انفرادی هستم.

وی عنوان کرد: شنای بانوان اصفهان سال‌ها بر روی سکوی قهرمانی بوده و شناگران خوب استان همیشه مقام‌آور بوده‌اند؛ دو سال بود که مسابقات رده سنی عموم برگزار نمی‌شد اما خوشبختانه امسال انجام گرفت و تیم اصفهان نیز بسیار خوش درخشید، استان اصفهان پتانسیل خوبی در این رشته دارد کمااینکه همیشه از تیم‌های مطرح بوده و خواهد بود.

بانوی موفق شناگر اصفهانی در پایان اذعان داشت: امیدوارم این مسابقات از جانب فدراسیون حمایت شود و در آینده شاهد برگزاری تعداد بیشتری از این رقابت‌ها باشیم؛ همچنین هیأت شنای استان اصفهان از این رده سنی بیشتر حمایت کند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.