سرویس: اخبار شهرستان 12:50 - پنجشنبه 28 بهمن 1395

پس از سال ها انتظار؛

هفتاد و دومین دفتر خدمات انتظامی پلیس + 10 استان اصفهان در شهر هرند آغاز به کار کرد

فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مراسم افتتاح دفتر پلیس + 10 هرند، خدمت به مردم را از برنامه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، صبح امروز آیین افتتاح دفتر خدمات پلیس +10 هرند با حضور سردار آقاخانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و مسئولان بخش جلگه و شهر هرند برگزار شد.

فرماندهی انتظامی استان اصفهان خدمت به مردم را از برنامه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و افتتاح این دفتر را نیز از خدمات ارزنده به مردم منطقه دانست.

سردار آقاخانی اظهار کرد: مهم نیست چه کسی و در چه لباسی برای افتتاح این گونه خدمات به اینجا و جای دیگر برود ولی نکته مهم خدمت به مردم عزیز جامعه است که باید به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به ویژگی های خوب مردم شهر هرند در زمینه ایثار و شهادت افزود: شهدا نمونه بارز خدمت خالصانه به مردم هستند و هرند در این زمینه 72 شهید را به اسلام تقدیم کرد و همه ما باید سرباز خوبی برای ولایت باشیم.


رئیس شورای شهر هرند نیز با اشاره به افتتاح هفتاد و دومین دفتر خدمات انتظامی پلیس + 10 در استان اصفهان در شهر هرند، گفت: هرند به لحاظ ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، نیازمند این مرکز بود و مردم به دلیل نیاز و ضرورت ایجاد پلیس + 10 متقاضی و پیگیر ایجاد این دفتر در مرکز بخش جلگه شدند.
جعفری هرندی با بیان اینکه این دفاتر حدود 15 خدمت را به مردم عرضه می کنند، بر لزوم ایجاد این دفاتر تاکید کرد و افزود: به دلیل تقاضای بالای مردم هرند به سفرهای زیارتی و دریافت گذرنامه و همچنین وجود بیش از 1100 دستگاه کامیون و گرفتن خلافی، جای خالی دفتر پلیس + 10 در هرند به شدت احساس می شد و هم اکنون ایجاد این مرکز، گامی مطلوب در زمینه خدمت رسانی به مردم است.

وی ضمن تشکر از پیگیری های صورت گرفته توسط شخص سردار آقاخانی، بیان کرد: به گفته فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سیاست اصلی ناجا، خدمت رسانی به مردم و صرفه جویی در وقت و زمان است و ایجاد دفتر خدماتی پلیس + 10 در هرند نیز نمونه ای بارز این خدمت رسانی عنوان می شود.

شهردار هرند در گفتگویی عنوان کرد: افتتاح این دفتر خدماتی گامی مثبت در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم شهر و منطقه و صرفه جویی در وقت و هزینه انهاست و امروزه زمان مردم به عنوان مهم ترین چیزی عنوان می شود که نمی توان روی آن قیمت گذاری کرد.

شهبازی با اشاره به اهداف مسئولان در ایجاد مراکز خدمت رسان در شهرها، اظهار کرد: هدف ایجاد و بهره برداری از دفاتر خدمت رسان به مردم، خدمت مطلوب تر، شایسته تر و کمک به بهبود زندگی مردم مناطق محروم است و امیدواریم با نیازسنجی دقیق تر بتوان در تحقق اهداف مورد نظر گام برداشت.

انتهای پیام/ حسین امینی هرندی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.