سرویس: اخبار شهرستان 11:07 - پنجشنبه 28 بهمن 1395

عصر امروز در شهر محمدآباد برگزار می شود؛

افتتاحیه سومین دوره طرح فاطمه شناسی ویژه بانوان+ اطلاعیه

سومین دوره طرح فاطمه شناسی با سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر امروز در سالن اجتماعات ارگ تاریخی محمداباد جرقویه افتتاح می شود.

به گزارش اصفهان شرق، سومین دوره طرح فاطمه شناسی سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی به همت شهرداری شهر محمدآباد برگزار می گردد.

مهدی نصر اصفهانی شهردار محمداباد در این باره گفت: به فضل الهی تجربه موفق دو دوره گذشته نشان داد بانوان فهیم شهر به دنبال علم اموزی و تطبیق زندگی خود با سبک زندگی اسلامی هستند و اسقبال خوب بانوان و تجارب خوب گذشته سبب شد تا شهرداری و شورای اسلامی شهر در روزهای پایانی سال که منتهی به نوروز و آئین مخصوص نوروز است نسبت به برگزاری این دوره اقدام کند تا با بهره بری از محضر اساتید خبره و مجرب این دوره بتوانیم نوروزی شیرین را برای خانواده های نازنین شهر فراهم کرد.

شهردار محمداباد از عموم بانوان شهر محمداباد و بخش جرقویه دعوت نمود تا در این جلسات که در سالن اجتماعات ارگ تاریخی شهر محمداباد برگزار می شود شرکت کنند.

 

 

یک نظر در مورد “افتتاحیه سومین دوره طرح فاطمه شناسی ویژه بانوان+ اطلاعیه”

  1. شهروند گفت:

    خیلی عالی ما سالهای قبل خیلی استفاده کردیم بخصوص از دکتر ارزانی .واقعا ممنون از این شهردار محترم که به فکر فرهنگ مردم این شهر هست خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.