سرویس: اجتماعی 18:00 - چهارشنبه 27 بهمن 1395

معاون رئیس‌جمهور؛

میزان حمایت از نخبگان داخلی 10 برابر استعدادهای برتر خارج از ایران است/ زیرساخت‌های ارتباطاتی را در اختیار نخبگان بگذاریم

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: میزان حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی ریاست جمهوری در ایران برای نخبگان داخلی 10 برابر از استعدادهای برتر و نخبگان خارج از کشور است.

به گزارش اصفهان شرق، سورنا ستاری در خصوص ظرفیت‌های ایجاد شده در حوزه استعدادهای برتر و برنامه‌های معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور برای بازگشت نخبگان، اظهار کرد: در بنیاد ملی نخبگان برای بازگشت استعدادهای برتر طراحی شده است اما این طرح به این معنی نیست که از نخبگان داخلی حمایت نمی‌کنیم.

وی افزود: میزان حمایت بنیاد ملی نخبگان و معاون علمی ریاست جمهوری در ایران برای نخبگان داخلی 10 برابر از استعدادهای برتر و نخبگان خارج از کشور است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور تصریح کرد: نکته مهم در این زیرساخت‌ها این است تا همه ما ارتباطات و زیرساخت‌های مربوط به ارتباطات را در اختیار نخبگان بگذاریم تا بتوانند با مراکز علمی مختلفی ارتباط داشته باشند.

وی تأکید کرد: در صورت ارتباط نخبگان و استعدادهایی برتر با مراکز علمی برتر و مختلف، نخبگان جای خود را پیدا می‌کنند.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیاری از نخبگان و استعدادهای برتر در حوزه شرکت و به خصوص تأسیس شرکت‌ها بسیار فعال هستند که بخشی از آن‌ها در حوزه دانشگاهی و بخش دیگر در حوزه شرکت‌های های‌تک فعالیت می‌کنند که سرانجام استخدام می‌شوند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.