سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 12:50 - چهارشنبه 27 بهمن 1395

واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به به اظهارات مقامات آمریکایی

نقاب از چهره آمریکایی‌ها کشیده شد/آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتازند

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه وهابیت زادگاه تروریسم است، گفت:عربستان مهد وهابیت است و آمریکایی نزدیک‌ترین دوست عربستان سعودی است، آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی اظهار داشت: این گفته‌ها نقاب از چهره آمریکایی‌ها کشید و نشان داد که آن‌ها هنوز هم‌پیمان شکن هستند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه دروغ‌گویی و عهدشکنی‌های آمریکایی‌ها دیوار بی‌اعتمادی بالاتر می‌رود تصریح کرد: برخلاف این اظهارات و رفتارها اما ملت ما منسجم‌تر و متحدتر می‌شوند و روی پای خود می‌ایستد.

استاد برجسته حوزه علمیه ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی بدون طمع با کشورهای دیگر راه خود را باقوت پیش می‌رود هرچند که آمریکایی‌ها با دروغ‌پردازی‌های خود سعی کنند و دروغ بگویند، نام شیطان بزرگ برازنده آمریکا است.

وی بابیان اینکه سران آمریکا ایران را طرفدار تروریسم می‌نامند گفت: خود آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که تاکنون هیچ کشوری به‌اندازه ایران با تروریسم مبارزه نکرده است، مسئله این است که در عرصه سیاست مادی شرم و حیا ازدست‌رفته است.

آیت‌الله مکارم شیرازی زادگاه تروریسم را وهابیت نامید و افزود: عربستان مهد وهابیت است و آمریکایی نزدیک‌ترین دوست عربستان سعودی است، آمریکایی‌ها در طرفداری از تروریسم پیشتاز هستند.

مرجع تقلید شیعیان با ابراز ناخرسندی از رسوایی‌های مادی در حکومت اسلامی گفت: این رفتارها خطرناک است و به اعتماد مردم ضربه می‌زند، برخی افراد به‌جایی رسیدند که دین خود را به مال دنیا و مقام می‌فروشند که بسیار شرم‌آور است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.