سرویس: اجتماعی 09:25 - چهارشنبه 27 بهمن 1395

مدیرکل حفظ آثار دفاع‌مقدس

اعتبار تجهیزات فاز جدید باغ موزه دفاع مقدس اصفهان محقق نشده است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: باغ موزه دفاع مقدس اصفهان به مرحله‌ای رسیده که نیاز به تجهیزات الکترونیکی با اعتبار بسیار دارد که تا‌کنون بودجه لازم برای این امر محقق نشده است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی درباره تکمیل موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: بخش محدودی از بودجه مصوب سال 94 و 95 واگذار شده است، فاز نخست از نظر ساختمانی حدود 90 درصد است اما از این مرحله به بعد به لحاظ اینکه موزه دفاع مقدس اصفهان به صورت دیجیتال است تجهیزات زیرساخت اعتبار بسیاری می‌خواهد که بودجه لازم برای این امر تاکنون محقق نشده است.

وی افزود: برای تکمیل فاز نخست موزه دفاع مقدس استان اصفهان 15 میلیارد تومان برآورد شده و احداث این باغ موزه فاز‌بندی شده که فاز نخست آن در خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، این باغ موزه ردیف ملی ندارد و منابع مالی آن از منابع استانی تأمین می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا بودجه سال آینده افزایش پیدا می‌کند؟ خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته‌های پایانی امسال و سال آینده این بودجه محقق شود، در حال حاضر متاسفانه مقدار محدودی از تعهدات واگذار شده، اما همه توان خود را گذاشته‌ایم تا هزینه قول داده شده را جذب کنیم، البته مسائل و مشکلات اقتصادی سبب شده تا بودجه کامل محقق شود.

وی تصریح کرد: هر کاری ابزار خودش را می‌خواهد، یکی از ابزارهای هر پروژه علاوه بر بحث‌های معنوی حمایت مادی است که متاسفانه آنطور که باید برای این پروژه بودجه تامین نشده است، البته ما با مشکلات بیگانه نیستیم ولی احساس ما این است که اگر حساسیت بیشتری وجود داشت وضعیت بهتر بود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.