سرویس: اجتماعی 16:00 - سه شنبه 26 بهمن 1395

رئیس پلیس راهور

۱۱۸ تصادف جرحی و خسارتی در جاده‌های درون‌شهری استان/ بیشترین تصادفات در اصفهان ثبت شد

سرهنگ رضایی از وقوع ۱۱۸ تصادف جرحی و خسارتی در جاده‌های درون‌شهری استان اصفهان طی دو روز گذشته خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در مورد میزان تصادفات جاده ای در سطح جاده های درون شهری استان اصفهان در روزهای گذشته اظهار کرد: از 24 بهمن تا پایان روز 25 بهمن ماه بیش از 118 تصادف خسارتی و جرحی در جاده های درون شهری استان به وقوع پیوسته بود.

سرهنگ رضا رضایی با بیان اینکه از این میزان تصادف 88 مورد تصادف خسارتی و 30 تصادف جرحی ثبت شده است، با اظهار تأسف گفت: تصادفات جرحی بیش از 36 مصدوم و یک نفر فوتی به همراه داشته است.

وی اصفهان، کاشان، خمینی شهر و نجف آباد را به ترتیب دارای بیشترین تصادف بیان و خاطرنشان کرد: شهرستان های سمیرم و فریدن با توجه به اینکه بیشتر ریزش های نزولات جوی را در این روزها ثبت کرده بودند کمترین تصادف را در کارنامه خود ثبت کردند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه رعایت موارد ایمنی در هنگام لغزندگی جاده ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، اظهار کرد: هنگام بارش باران و برف سطح جاده دچار لغزندگی می شوند که رانندگان همانگونه که قوانین را همیشه رعایت می‌کنند باید در این زمان ها توجه بیشتری به آنها داشته باشند.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها به دلیل بارش باران در سطح جاده ها، بزرگراه ها، کاهش دید افقی، عدم رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی بین خودروها از جمله عواملی است که در صورت رعایت نکردن و یا سهل انگاری رانندگان در توجه به آن‌ها موجب وقوع تصادفات در دو روز گذشته به دلیل ریزش نزولات آسمانی به صورت برف و باران شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: مردم باید قوانین راهنمایی و رانندگی در همه شرایط به دقت رعایت کنند تا شاهد تصادفات جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.