سرویس: اجتماعی 16:06 - دوشنبه 25 بهمن 1395

معاون شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

تعویض رایگان سیم‌کارت برای استفاده از اینترنت 4.5G در اصفهان/ سرعت اینترنت نسل 4 به 400 مگابایت بر ثانیه می‌رسد

معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: برای استفاده از نسل جدید اینترنت تلفن همراه اولاً مدل گوشی باید قابلیت استفاده از اینترنت 4G را داشته باشد و دوماً مشتریان باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم‌کارت عادی به سیم‌کارت USIM دهند که این تعویض نیز رایگان است.

به گزارش اصفهان شرق، ناصر مشایخی با اشاره به پوشش اینترنت نسل 4 تلفن همراه در استان اصفهان اظهار کرد: هدف از ارتقای اینترنت تلفن همراه از نسل 3 به نسل 4 افزایش سرعت اینترنت برای مشتریان است.

وی افزود: تمامی مناطقی که تحت پوشش اینترنت 3G بوده‌اند در حال تبدیل شدن به اینترنت 4G هستند، همچنین 27 منطقه‌ای که در گذشته تحت پوشش اینترنت 4G بوده‌اند نیز به +4G تبدیل خواهند شد.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: بر اساس آزمایشات فنی صورت گرفته سرعت اینترنت 4G تا 400 مگابایت بر ثانیه است و امکان ارتقای آن تا 1.1 گیگابایت بر ثانیه نیز خواهد بود.

* مناطق تحت پوشش اینترنت 4G به سرعت در حال افزایش است

وی با اشاره به گسترش استفاده از شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان و به تبع آن افزایش کاربران اینترنت تلفن همراه عنوان داشت: با توجه به افزایش حجم اطلاعات، مشتریان برای دانلود فیلم از طریق تلفن همراه خود انتظار سرعت بیشتری داشته که به همین منظور اینترنت 4G و 4.5G برای نخستین بار در کشور در استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

مشایخی خاطرنشان کرد: اکثر شهرستان‌های استان اصفهان تحت پوشش اینترنت 3G بوده و در شهر اصفهان نیز تعداد مناطق تحت پوشش اینترنت 4G به سرعت در حال افزایش است.

* چگونگی استفاده از اینترنت 4G

وی ادامه داد: برای استفاده از نسل جدید اینترنت تلفن همراه اولاً مدل گوشی باید قابلیت استفاده از اینترنت 4G را داشته باشد و دوما مشتریان باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم‌کارت عادی به سیم‌کارت USIM دهند که این تعویض نیز رایگان بوده و با بسته اینترنتی 4 گیگابایتی رایگان همراه است.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان اصفهان اذعان داشت: هزینه مصرف اینترنت 4G برای مشتریان با اینترنت 3G برابر است، بنابراین هیچ اختلاف قیمتی در نرخ وجود ندارد و تنها سرعت اینترنت 4G بالاتر است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.