سرویس: اخبار شهرستان 11:01 - دوشنبه 25 بهمن 1395

دیدار فرماندار با خانواده شهید در روستای بزم بخش بن رود:

شهدا چشم و چراغ هدایت ملت و مسئولین هستند

کفیل با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ هدایت ملت و مسئولان هستند، گفت: با هدایت های مقام معظم رهبری راه و مسیر شهدا، جانبازان و ایثارگران فراموش نخواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، شب گذشته فضل الله کفیل فرماندار شهرستان اصفهان و هیئت همراه، صادقی بخشدار بن رود، هاشمی ریئس بنیاد شهید، صادقی فرمانده حوزه شش امام جعفر صادق با خانواده شهید سید رضا حسینی در روستای بزم بخش بن رود دیدار کردند.

 فرماندار با تبریک به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدا درس آزادگی، ایثار و از خود گذشتگی به ما آموختند، افزود: تداوم راه شهدا و بهره گیری از سیره این عزیزان راه حل رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

کفیل فرماندار شهرستان اصفهان هدف از این دیدار را تجدید عهد با خانواده شهدا توصیف و تأکید کرد که حفظ عزت و سربلندی نظام اسلامی و رفاه و آسایش مردم را مدیون خون شهیدان هستیم.

 وی با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ هدایت ملت و مسئولان هستند، گفت: با هدایت های مقام معظم رهبری راه و مسیر شهدا، جانبازان و ایثارگران فراموش نخواهد شد.

 در پایان از خانواده شهید سید رضا حسینی تقدیر و تجلیل به عمل آمد. بخش بن رود و شهر ورزنه بیش از 188 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.