سرویس: اجتماعی 17:05 - یکشنبه 24 بهمن 1395

مشاور رئیس دستگاه قضا در اصفهان:

قضات و کارکنان قوه قضاییه سپاهیان اجرای عدالت‌اند

آیت‌الله صدیقی بابیان اینکه همه کارکنان دستگاه‌ها باید خدمتگزار مردم و به دنبال تکریم و کسب رضایت هر چه بیشتر آن‌ها باشند، تأکید کرد: از کارکنان دستگاه قضایی کشور در این زمینه انتظار بیشتری می‌رود چراکه قضات و کارکنان قوه قضاییه سپاهیان اجرای عدالت‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، مشاور رئیس قوه قضاییه و امام‌جمعه موقت تهران در جمع قضات و اعضای شوراهای حل اختلاف استان اصفهان اظهار کرد: عدل قلب‌ها را نظم داده و اجرای آن باعث جلب اعتماد دل‌ها شده و این وظیفه خطیر قوه قضاییه حرکت در خط امان زمان بوده و باید سعی شود از این فرصت بی‌نظیر به بهترین شکل استفاده شود.

آیت‌الله کاظم صدیقی گفت: دستگاه قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بوی عصمت طاهره برخوردار بوده و صفات خدا در وجود قضات آن تجلی‌گر است.

وی همچنین دارا بودن خلق‌وخوی خوش را از صفات حسنه مؤمن دانست و تأکید کرد: کارکنان در اداره و نهادها خدمتگزاران به مردم بوده و تکریم و کسب رضایت هر چه بیشتر ایشان از صفات انقلابی بودن و جهاد اوسط محسوب می‌شود، ضمن اینکه در دستگاه قضایی این خصلت حساس‌تر و مورد انتظار بیشتر است چراکه قضات و کارکنان قوه قضاییه سپاهیان اجرای عدالت‌اند و مردم چشم کرامت به قضات در دستگاه قضایی دارند.

مشاور رئیس قوه قضاییه با توصیه همگان به یاد خدا بودن، اظهار کرد: در لحظه‌به‌لحظه عمر و زندگی همواره خدا را حاضر، ناظر و همراه خود بدانیم چراکه با یاد خدا آیینه دل‌ها صاف و شفاف می‌گردد و در مسیر صحیح زندگی راهگشا خواهد بود.

آیت‌الله صدیقی همچنین با انس بیشتر با قرآن تأکید و خاطرنشان کرد: فراموش نشود همه در این دنیا مسافر و فانی هستیم و وطن ما جایی دیگر است، مبادا بی‌توشه و دست‌خالی گذر کنیم و در این راه با انس بیشتر با قرآن که تجلی اعظم و نور خداست همراه و هم‌نفس باشیم و در فتنه‌ها و گرفتاری‌ها و آتش نفس به سنگر قرآن پناه ببریم چراکه شفاعت و شکایت قرآن در قیامت گریزناپذیر قطعی است.

انتهای پیام/ روابط عمومی دادگستری کل اصفهان

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.