سرویس: سیاسی 15:06 - یکشنبه 24 بهمن 1395

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان اصفهان سازماندهی شد/ جبهه مردمی تابلوی هیچ حزبی را ندارد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان گفت: طی 45 روز گذشته در 24 شهرستان استان اصفهان با انتخاباتی که انجام شده، مجمع، هیأت رئیسه، رؤسا و دبیران جبهه مردمی انقلاب اسلامی هر شهرستان مشخص شده است.

به گزارش اصفهان شرق، عبدالله حق‌شناس با اشاره به تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان اصفهان اظهار کرد: این جبهه با هدف مشارکت مردم در سرنوشت کلیه امور جاری کشور از تصمیمات جزئی تا کلان کشور کار خود را از 8 دی ماه در استان اصفهان آغاز کرده است.

وی با بیان این که این جبهه تابلوی هیچ حزبی را ندارد، افزود: در 45 روز گذشته در 24 شهرستان استان اصفهان با انتخاباتی که انجام شده، مجمع، هیأت رئیسه، رؤسا و دبیران جبهه مردمی انقلاب اسلامی هر شهرستان مشخص شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان ادامه داد: روز گذشته دبیر و نائب رئیس جبهه در شهرستان اصفهان به عنوان آخرین شهرستان مشخص شد؛ از زمان شکل‌گیری جبهه در استان اعضا در همایش‌های کشوری و استانی حضور فعال داشتند.

حق‌شناس با بیان این در حال حاضر برنامه‌ها با محوریت انتخابات است، گفت: با توجه به برگزاری 3 انتخابات به صورت همزمان در استان اصفهان در حال حاضر مسؤولان پیگیری برنامه‌های پیش از انتخابات هستند.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم نظام و با توجه به مردمی بودن حرکت جبهه مردمی انقلاب اسلامی با کمک به این جبهه می‌توانند به مشارکت و همدلی مردم کمک کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که این جبهه فقط با هدف انتخابات فعالیت می‌کند، گفت: تنها یکی از هدف‌ها انتخابات است و قطعاً به دنبال آن هستیم که با برگزاری انتخابات در سطح کشور و تدوین اساسنامه و مرامنامه پس از انتخابات نیز به مشارکت مردم در سطوح بالای کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.