سرویس: غیر تولیدی 14:00 - یکشنبه 24 بهمن 1395

استان اصفهان برای اولین بار در کشور برگزار می‌کند

آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم به‌صورت الکترونیکی + جزییات

حجت‌الاسلام امیری گفت: آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان برای اولین بار در کشور به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: امسال در پنجمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان 31 هزار قرآن آموز در 11 رشته حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن ثبت‌نام کردند که از این تعداد 21 هزار و 500 نفر در آزمون شفاهی این طرح که از 30 دی لغایت 10 بهمن در سراسر استان برگزار شد شرکت کردند.

حجت‌الاسلام‌ حسن امیری توضیح داد: مرحله دوم و آزمون کتبی این دوره نیز هم‌زمان با سراسر کشور روز پنجشنبه 28 بهمن‌ماه در 138 حوزه فرعی واصلی استان اصفهان که در جوار امامزادگان، مساجد و برخی مدارس برپا می‌شود برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان اصفهان برای اولین بار در کشور توانسته است سیستم الکترونیکی را برای برگزاری آزمون کتبی این طرح طراحی کند که این سیستم شامل؛ دریافت کارت ورود به جلسه به‌صورت الکترونیکی از طریق مراجعه به سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، تصحیح برگه‌های آزمون توسط رایانه، اعلام نمرات در سایت اداره کل اوقاف استان و همچنین صدور گواهینامه‌ها به‌صورت رایانه‌ای است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: قرآن آموزانی که قرار است در آزمون کتبی شرکت کنند باید ساعت 8 صبح در مکانی که در کارت ورود به جلسه آن‌ها مشخص‌شده حضورداشته باشند چون درب حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 8:30 صبح بسته و هم‌زمان با سراسر کشور آزمون رأس ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام امیری گفت: نتایج نهایی این آزمون نیز حداکثر تا 15 اسفندماه در سایت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به نشانی؛ http://esfahan.oghaf.ir مراجعه کنند همچنین کلیه قرآن آموزان نیز جهت دریافت کارت ورود به جلسه باید به این سایت مراجعه کنند چون با تدابیری که اندیشیده شده است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان الزامی است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.