اصفهان شرق

دشمن در راس پروژه نفوذ ، سران جوامع را هدف قرار داده است

کدخبر: 125916
1395/11/23 در ساعت 23:16

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، عصر امروز با حضور فرماندهی بسیج ناحیه امام علی(ع)، مسئولان محلی و بسیجیان، ساختمان بسیج دانش آموزی جرقویه علیا افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده بسیج ناحیه امام(ع) با اشاره به عوامل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از عوامل موثر در استمرار نظام جمهوری اسلامی نقش رهبری است و امروز در برابر همه قدرت های جهان ایستاده است و با یک سخنرانی رسا و محکم تمام نقشه های دشمنان را از بین می برد.

سرهنگ حسن عجمی دومین عامل را وحدت و همدلی عناصر انقلاب دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نماد وحدت و همدلی است و همه را با هر نگرش و رویکردی کنار هم قرار داده و در روز 9 دی عملا این وحدت به حقیقت پیوست.

وی با ذکر سومین عامل اقتدار نظام افزود: سومین عامل اقتدار میهن اسلامی ما شهادت و ایثار است و ما از انقلاب، دفاع مقدس و امروزه مدافعان حرم با این واژه آشنا هستیم.

عجمی با اشاره به مشکلات و سختی هایی که در به ثمر رساندن انقلاب وجود داشته گفت: وظیفه همه ماست تا از دستاوردهای انقلاب به خوبی پاسداری کنیم و به نسل سوم و چهارم نیز انتقال دهیم.

عجمی در پایان به مسئله نفوذ اشاره کرد و افزود: ما باید به مسئله نفوذ دشمن در کشور توجه خاصی داشته باشیم چراکه دشمن نفوذ خود را از سران یک کشور آغاز می کند و مکان های تصمیم گیرنده و تصمیم ساز را مورد حمله قرار می دهد.

ساختمان بسیج دانش آموزی شهید لاجوردی در زمینی به مساحت 400 مترمربع و با زیر بنای 200 مترمربع احداث شد.

انتهای پیام/ ش