سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 23:16 - شنبه 23 بهمن 1395

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

دشمن در راس پروژه نفوذ ، سران جوامع را هدف قرار داده است

سرهنگ عجمی گفت: به مسئله نفوذ دشمن در کشور توجه خاصی داشته باشیم چراکه دشمن نفوذ خود را از سران یک کشور آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، عصر امروز با حضور فرماندهی بسیج ناحیه امام علی(ع)، مسئولان محلی و بسیجیان، ساختمان بسیج دانش آموزی جرقویه علیا افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده بسیج ناحیه امام(ع) با اشاره به عوامل پیروزی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: یکی از عوامل موثر در استمرار نظام جمهوری اسلامی نقش رهبری است و امروز در برابر همه قدرت های جهان ایستاده است و با یک سخنرانی رسا و محکم تمام نقشه های دشمنان را از بین می برد.

سرهنگ حسن عجمی دومین عامل را وحدت و همدلی عناصر انقلاب دانست و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نماد وحدت و همدلی است و همه را با هر نگرش و رویکردی کنار هم قرار داده و در روز 9 دی عملا این وحدت به حقیقت پیوست.

وی با ذکر سومین عامل اقتدار نظام افزود: سومین عامل اقتدار میهن اسلامی ما شهادت و ایثار است و ما از انقلاب، دفاع مقدس و امروزه مدافعان حرم با این واژه آشنا هستیم.

عجمی با اشاره به مشکلات و سختی هایی که در به ثمر رساندن انقلاب وجود داشته گفت: وظیفه همه ماست تا از دستاوردهای انقلاب به خوبی پاسداری کنیم و به نسل سوم و چهارم نیز انتقال دهیم.

عجمی در پایان به مسئله نفوذ اشاره کرد و افزود: ما باید به مسئله نفوذ دشمن در کشور توجه خاصی داشته باشیم چراکه دشمن نفوذ خود را از سران یک کشور آغاز می کند و مکان های تصمیم گیرنده و تصمیم ساز را مورد حمله قرار می دهد.

ساختمان بسیج دانش آموزی شهید لاجوردی در زمینی به مساحت 400 مترمربع و با زیر بنای 200 مترمربع احداث شد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.