سرویس: اخبار شهرستان 17:29 - جمعه 22 بهمن 1395

امام جمعه کفران:

حضور مردم در راهپیمایی جواب دندان شکنی در مقابل زورگویی‌های کشورهای غربی بود

حجت الاسلام شریفی گفت: مردم ایران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جواب دندان شکنی در مقابل زورگویی‌های کشورهای غربی به ویژه آمریکا را دادند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه کفران در خطبه های امروز اظهار کرد: بنا بر احادیث و روایات بهترین پاداش در انجام وظیفه مقابل دستورات ائمه، دوستی با معصومین و دوستانشان و بیزاری و براعت از دشمنان اهل بیت است.

حجت الاسلام شریفی با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب ادامه داد: دوران 8 سال دفاع مقدس نمونه عملی از الگوی مقاومت اقتصادی بود.

وی در ادامه از اهالی کفران و همچنین حضور مردم روستاهای همجوار همچون ابوالخیر، طهمورثات و رنگیده در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر و قدردانی کرد و گفت: مردم ایران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جواب دندان شکنی در مقابل زورگویی‌های کشورهای غربی به ویژه آمریکا را دادند.

خطیب جمعه کفران در پایان به مناسبت پیش رو، به ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روایتی اشاره و تصریح کرد: باید بتوانیم آن چه در توان هست و شایسته برگزاری مراسم سوگواری برای دخت پیامبر را داشته باشیم.

شیخ مصطفی مامونا از کشور کونگو در سخنرانی قبل از خطبه های روستای کفران گفت: در اوایل زندگی از اهالی اهل سنت بودم، اما پس از تحقیق و جستجو در مورد تشیع، فهمیدم بسیاری از علمای اهل تسنن خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌گویند.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی که با علمای تشیع هم صحبت شدم و حقایق دوران پیامبر گرامی را بازگو کردند، راه حق را پیدا کردم، هنگام تحقیق و دنبال راه درست گشتن، علمای شیعه خیلی خوش برخورد و با تواضع و با دلایل قانع کننده مرا راهنمایی می‌کردند، در صورتی که علمای اهل تسنن این چنین نبودند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.