سرویس: اخبار شهرستان 17:07 - جمعه 22 بهمن 1395

امام جمعه شهر محمد آباد:

راهپیمایی 22 بهمن باعث خشم دشمنان اسلام می‌شود/مقاومت تنها راه مصونیت کشور

حجت الاسلام هاشمی گفت: تهدیدات دشمن نشان داد آن چه باعث مصونیت کشور در برابر مستکبرین می‌شود مقاومت در برابر آن هاست نه مذاکره و نرمش.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر محمد آباد در خطبه های امروز با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و نمازجمعه، به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه در روز شنبه 13 جمادی الاول اشاره و گفت: آن چه حضرت زهرا و سایر معصومین علیهم السلام از ما به عنوان شیعیان می‌خواهند عمل به فرامین آن ها است، شیعه واقعی کسی است که در عمل تابع اهل بیت باشد.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: بر اساس آیه قرآن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن عمل صالح است و خداوند متعال اجر آن را خواهد داد، خداوند در سوره توبه آیه 120 خطاب به اهل ایمان می فرماید: «و لا یطئون موطئا یغیظ الکفار …. الا کتب لهم به عمل صالح ان الله لا یضیع اجرالمحسنین» و هرگز قدم به مکانی که کفار را خشمگین کند نگذارید جز آن که در مقابل عمل صالحی برای آن ها نوشته شود، که خدا هرگز اجر نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد.

وی افزود: حضور مردم امروز در راهپیمایی 22 بهمن و جشن انقلاب اسلامی باعث خشم دشمنان اسلام می‌شود، بنابراین عمل صالح است و از اجر و مزد الهی برخوردار است، دشمنان ما تلاش زیادی انجام داده‌اند تا مردم را از نظام اسلامی جدا کنند، تحریم های فراوانی که علیه ما ایجاد کرده اند و تهدیدهایی که می‌کنند همه به این خاطر است که بین حکومت و مردم شکاف ایجاد کنند ولی امروز با حضور مردم در صحنه می بینند که همه تلاش های آنان بی نتیجه بوده است.

خطیب جمعه محمد آباد در ادامه تصریح کرد: امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن با اسلام بیعت کردند، حضور در صحنه یعنی وفاداری به اسلام و آرمان های امام راحل که برگرفته از اسلام ناب محمدی است.

حجت الاسلام هاشمی گفت: مردم امروز نشان داند که در راه اسلام و حاکمیت آموزه های اسلامی هستند و حاضرند از نظام اسلام حمایت کنند. وقتی مردم با پیامبر اکرم بیعت کردند، خداوند آرامش و سکون خود را نازل می‌کند. هو الذی انزل السکینة فی قلوب المومنین لیزدادوا ایمانا مع ایمانهم: «او کسی است که آرامش را در دل های مومنان نازل کرد تا ایمانی بر ایمانش بیفزاید».

وی ادامه داد: وقتی آرامش الهی نازل شد، اطمینان قلب حاصل شد، آن وقت در عرصه مقابله با دشمن، مسلمانان دچار ناامیدی و تزلزل نمی‌شوند، انسان بر اساس این سکینه و آرامش می تواند یقین کند که ملت ایران بر آمریکا و توطئه هایش قطعاً پیروز خواهد شد.

امام جمعه شهر محمد آباد در قسمتی دیگر از سخنان خود به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا پرداخت و خاطر نشان کرد: این تهدیدات نشان داد که سران استکبار ماهیت ستیزه‌جو و جاه طلبی دارند که هیچگاه با نظام اسلامی کنار نخواهند آمد، ممکن است در شیوه ها و نحوه عملکرد خود با یکدیگر تفاوت داشته باشند ولی ماهیت و هدف آن ها یکی بیش نیست.

حجت الاسلام هاشمی افزود: این تهدیدات نشان داد که آن چه باعث مصونیت کشور در برابر مستکبرین می‌شود مقاومت در برابر آن هاست نه مذاکره و نرمش. مسئولین در سخنرانی های خود گفتند که ما با برجام سایه تهدید از کشور را از بین بردیم که این روزها مشخص شد که نرمش نه تنها تهدید را از بین نمی‌برد بلکه دشمن را جسورتر می کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.