سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:59 - پنجشنبه 24 بهمن 1392

مشاور اجتماعی استانداری:

دیگر زمان حرف نیست و باید با دید ویژه به مردم نگاه کنیم

مشاور اجتماعی استانداری با تشکر از حضور مردم ولایتمدار در راهپیمایی 22بهمن اظهار داشت: مردم ثابت نمودن که پیرو رهبر و انقلاب و حامی دولت میباشند و مسئولین با دید ویژه به مردم نگاه کنند.

امام جمعه ورزنه با توجه به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مطیع ولایت و اهل بصیرت بودن لازمه انقلابی بودن افراد است و این امر در راستای خود باوری، اعتماد به خود و توانمندی های داخلی محقق می شود.

امام جمعه ورزنه با توجه به محرومیت های بخش ادامه داد: با توجه به این که مردم بخش بن رود با مشکلات و محرومیتهایی که داشتند در کنار انقلاب و رهبری خود ایستانده اند و اکنون نیز اگر لازم باشد باز هم حاضر به دفاع از کشور هستند و جان خود را در این راه فدا خواهند کرد.

صادق زاده امام جمعه خواستار حمایت مسئولین از مردم محروم بخش بن رود شد و بیان نمود: دیگر زمان حرف نیست و باید با دید ویژه به مردم نگاه کنند چون مردم ثابت نمودن که حامی دولت میباشند و مردم در 22 بهمن نشان دادند که حاضر هستند کفن پوشیده و از نظام حمایت کنند.

حجت الاسلام صادق زاده مسئولین را مخاطب قرار داده و خاطرنشان کرد: شما در مقابل مردم جواب گو هستید و هر جا اشتباه نمودید باید معذرت خواهی نمایید واگر کوتاه امده اید باید به کارها سرعت بدهید. مسئولین باید در عمل ثابت نمایند که نوکر مردم هستند واز فرصتی که دارند برای حل مشکلات مردم تلاش نمایند.

در پایان ازمسئولین صدا و سیمای استان که مسیرهای راهپیمایی را در کل شهرها اعلام نمودند ولی از شهر ما سخن گفته نشد انتقاد کرده و اظهار نمود: مردم ما نیازی به اعلام کردن مسیرها ندارند و خودشان خود جوش در صحنه حضور دارند واگر لازم باشد یک لحظه هم به دشمن مجال نمیدهند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.