سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 03:35 - پنجشنبه 24 بهمن 1392

دریچه ورزش شرق اصفهان:

پایان جام فوتبال بخش مرکزی با بُرد ورزشکاران رورانی

مسابقات فوتبال بخش مرکزی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با برد تیم فوتبال ورزشکاران رورانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق: مسابقات فوتبال بخش مرکزی بعد از پایان راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد. ورزشکاران به صورت با شکوهی حضور خود را همپای حماسه سازان بخش مرکزی اعلام داشتند.

این مسابقات با نام جام شهدای بخش مرکزی در روستای ایچی با حضور محمدی بخشدار بخش مرکزی، زیبایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، چرخابی از پیشکسوتان ورزش اصفهان و جعفری دبیر هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد.

حسن زاده رییس هیئت فوتبال بخش مرکزی با اشاره به نقش ورزش در بین جوانان بخش اظهار داشت: در حد توان در بالا بردن سطح ورزش در راستای پویایی جوانان روستایی قدم برداشته ایم و قطعا برگزاری این قبیل مسابقات می تواند نقش مهمی را در پر کردن اوقات فراغت فرزندان ما داشته باشد.

رئیس شورای بخش مرکزی به غیرفعال خواندن ورزش بانوان در بخش اشاره و افزود: متاسفانه ورزش بانوان هنوز جایگاه خاصی را در بین بانوان بخش باز نکرده و می بایست این قسمت از ورزش را با اراده جوانان فعال کنیم.

وی در ادامه ورود بانوان به امر ورزش های سالم در سالن های سر پوشیده را مفید خواند و خاطر نشان کرد: این منطقه جایگاه ویژه ای برای پیشرفت در جهت ورزش بانوان خواهد داشت و قطعا ما تجهیزات لازم را به افرادی که در این راه حرکتی داشته باشند ارائه می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.