سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 15:47 - جمعه 22 بهمن 1395

دستاورد انقلاب برای ما چه بود؟

بالا بردن پرچم تشیع در جهان اسلام تا تحقق واژه ما می توانیم+ تصاویر

مردم از همه اقشار در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شرق اصفهان، دستاوردی از انقلاب اسلامی را به روی صفحه نگاشتند.

به گزارش اصفهان شرق، حضور مقتدرانه مردم شرق اصفهان در همه صحنه های انقلابی از گذشته تا کنون، برگ زرینی بر کتاب قطور منطقه اضافه کرده است تا همگان بدانند، مردم انقلابشان را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنند.

شرق اصفهان امروز لحظات باشکوهی را در خود به ثبت رساند و در این بین، برخی با در دست داشتن پرچم هایی منقش به « الله اکبر، خامنه ای رهبر» به دشمنان قسم خورده این کشور اعلام کردند که تا پای جان پشت سر رهبرشان ایستاده اند و نخواهند گذاشت کسی نگاه چپ به خاک پاکشان بیندازد.

نسل چهارمی های انقلاب در کنار پدران و مادرانشان، شوق و نشاط وصف نشدنی را به معرض دید همگان گذاشتد و با اشتیاق فراوان هر یک دستاوردی از انقلاب سال 57 را نام می بردند.

ملت ایران خصوصا شرق اصفهان محکم و با اراده پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند و امروز گوشه کوچکی را برای ثبت در صفحات رسانه بر روی صفحه نگاشتند.

*یکی از روحانیون جوان منطقه با در دست داشتن پرچم کشور، با خط درشت این گونه نوشت: بلند کردن پرچم تشیع در جهان اسلام یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه بود.

*یکی از بانوان فعال فرهنگی دستاورد انقلاب را این گونه عنوان کرد: انقلاب نشان داد که ظلم هیچ گاه پایدار نیست و دیگری گفت، ظلم از بین رفتی است و کسی نمی تواند با ستم به مردم مظلوم ماندگار شود.

*پا را فراتر از جمع راهپیمایان گذاشتیم و به صحنه یادواره شهدای براآن جنوبی رفتیم، دو تن از بسیجیان پیشرفت هسته ای کشور و امنیت حاکم بر منطقه را از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کردند که باید قدردان آن باشیم و به بهانه های واهی دشمنان نظام اسلامی، هسته ای کشور را به تعطیلی نکشانیم.

*تعدادی از کشاورزان منطقه شرق اصفهان که در همه صحنه های انقلابی پای رهبر و نظام اسلامی خود ایستاده اند و خشکسالی نتوانست آنها را از بطن انقلاب جدا کند، یک جمله مشترک را بر تابلو حک کردند و آن تحقق واژه ما می توانیم بود.
یکی از کشاورزان گفت: هر چه مشکلات اقتصادی زیاد شود، هیچ گاه دست از طرفدرای از انقلاب بر نمی داریم و حضور خود در صحنه های انقلابی را به ثبت خواهیم رساند.

 

*یکی از نسل های انقلاب که به خوبی دوران پیروزی خون بر شمشیر ستم شاهی را به یاد داشت، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین(ع) بود و همه مردم باید قدردان این انقلاب باشند زیرا به راحتی به دست نیامده که به راحتی و با خنده گرگ گونه دشمن از دست بدهیم.

*روحانی ولایتمدار روستای هرمدان گفت: با سرنگون شدن نظام شاهنشاهی در ایران، امروز شاهد این هستیم که حضور ایران در منطقه مستحکم بوده و دیگر دشمنان برای ما تصمیم نخواهند گرفت. ظلم دشمن با حرکت بصیرانه ولایت فقیه از سر ایران کم شد و این دستاورد انقلاب است.

*کودکان و نوجوانان با اشتیاق تمام صحبت می کردند و از « استقلال جمهوری اسلامی در منطقه، پیشرفت موشکی، آرامش جامعه» سخن گفتند.

آنها دسته جمعی شعار «خامنه ای خمینی دیگر است» را سر دادند و پایان بخش حضورشان در کنار جایگاه اصفهان شرق، سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» بود.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.